Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2011 15:30 - Разни вицове 5
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 705 Коментари: 0 Гласове:
4



На село:
- Ей, добро утро, Бабо Пено. Как беше в града?
- Много е хубаво! Особено в градския транспорт. Отиваш в автобуса, само поглеждаш някое място, и веднага стават и ти го отстъпват!
- Бре! Я и аз да ида до града да видя това чудо!
Отива другата баба, качва се на автобуса и си избира една място. Гледа човека, гледа мястото, но онзи не става. Бабата пита:
- Младежо, стара жена съм, няма ли да ми отстъпиш мястото?
- Бабо, автобуса е почти празен, точно това място ли си хареса?
На бабата й станало криво, но пак опитала:
- Моля ти се младежо!
- Бабо, хайде стига де!
Бабата обаче нали упорита, пак:
- Моля те бе, нека седна!
- Добре, добре, щом толкова искаш, сядай. Но карай внимателно!



- Къде си тръгнал?
- На изложба.
- Смешник, че на кого му е притрябвало да те гледа.



Два домата пресичали улицата. По едно време единия го сгазила една кола а другият се провикнал хилейки се:
- Ставай бе, кетчуп!



Стоят си двама непознати в рейса - Пъпеш и Иван. Рейсът спира на една от спирките си и вътре влиза Асен, който веднага разпознава Пъпеш.
- Какво става - попитал Асен
- Ми бива - отговорил Пъпеш
След което Асен седнал. Тогава Иван попитал Пъпеш:
- Абе, що ти викат Пъпеш?
- Ми така се казвам.



Един пита друг:
- Какво е Калашник?
- Калашникът е един от малкото успехи на руснаците след водката.



Прибира се бащата вкъщи разплакан и още от вратата крещи в ужас:
- Отиде си любовта на живота ми, напусна ме завинаги, никога няма да я видя повече, милата ми, беше най-хубавото нещо в живота ми, как ще живея без нея...
Синът, вече шокиран и изплашен, едва успява да го попита:
- Нещо с мама ли е станало?!
- Не, бе, с "Мерцедеса" ми! Малко преди да се кача, един камион се блъсна в него и напълно го унищожи.



Отива Иванов при шефа за отпуска през Август. Шефа го гледа внимателно и казва:
- Иванов, ти потни жени и топла бира обичаш ли?
- Не разбира се, господин директор!
- Тогава ще излезеш отпуска февруари!



- Доволен ли сте от новия Трабант?
- Да, само трябва да го пребоядисам.
- Защо?
- Защото е жълт и щом си отворя прозореца, хората започват да пускат вътре писма...



Хубава лунна нощ, вървят Сашето и Ванката в парка.
Изведнъж Сашето казва:
- Ванка, знаеш ли, че американците са стъпили на Луната?
Погледнал луната Ванката и отговорил:
- Хм, Саше, тогава ние ще стъпим на слънцето!
- Как бе Ванка, там е много горещо?
- Много си тъп бе Саше, ние ще стъпим през нощта!



Един човек отива на кафене. Поръчва си чай и забелязва, че на всеки сервитьор му виси един конец отдолу на панталона и че имат по една лъжичка в джоба. Човекът питал един сервитьор:
- Защо си носите тази лъжица в джоба?
- Защото шефа каза така. Например ако някой си изпусне лъжичката - да отидем до бара и да му донесем нова лъжичка, това става бавно и каза да си носим по една лъжичка.
- А този конец който виси за какво е?
- Защото шефа така каза. Когато отидем до тоалетна докато си разкопчаем панталона и си извадим нещото, става много бавно и той каза да си вържем конеца, за да стане по бързо.
- А как си го прибирате?
- Аз лично с лъжичката, за другите не знам...



Мъж влиза в заведение в Пловдив. Идва сервитьорката и пита:
- Какво ще желаете?
- Cappy портокал, моля.
- Е добре де, къде виждате да капи портокал?!



Селянин имал много свине. Един ден дошъл инспектор и го попитал:
- С какво храните свинете?
- Ами, като има царевица с царевица, иначе с отпадъци. Защо?
- Аз съм от Асоциацията за защита на животните. Не ги храните както трябва - те не трябва да ядат отпадъци. - И го глобил.
След два дни дошъл друг и го попитал с какво храни свинете.
- Ами, със сьомга, с хайвер, със скариди. Защо? - попитал селянинът.
- Аз съм от ООН. Не може, когато милиони хора измират от глад, да храните свинете с деликатеси. - Също го глобил. След дни дошъл трети и попитал с какво храни свинете.
- Ами, аз не ги храня - давам им по 4 лева на ден да си купят каквото им се яде - отговорил ядосано селянинът.



Един човек отишъл по работа в едно село .Попитал един от селяните:
- Къде е кмета?
- Сее - казал селянинът.
- През февруари?
- Абе какво го питаш тоя, той не може да казва "р" - обадил се друг селянин.



Кандидат за общ работник.
Шефът:
- Какви претенции имате?
Кандидатът:
- 3000 лв. заплата и спазване на кодекса на труда.
- Ще ви дам 10 000 лв, секретарка и автомобил.
- Вие се шегувате !
- Вие започнахте пръв!



Луд баничар седи на празния площад и вика.
- Топли банички елате.
Дошъл един човек и го попитал.
- Може ли една баничка.
- Чакайте господине не се блъскайте - казал баничарят.
Клиентът се учудил, че няма никой на площада и решил да се изхитри. Ударил един силен шамар на баничарят.
- Кой ме удари - казал баничарят разгневено.
- В тая навалица откъде да знам.



Мъж чете във форум как да спре да пие кола и решава да отговори:
Ми спрях колата като я замених с бирата!



-Тате, голямото ти коремче от бира ли е?
- Не, сине, то е за бира!



На плажа:
- Бихте ли ми услужили с вашия надуваем дюшек?
- Какво говорите! Та това е мъжът ми...



Български министър е на посещение в Италия. След деловата част италианският му колега го кани на вилата си. Нашият човек е учуден от прекомерния лукс и пита италианеца:
- От наследство ли получи такова богатство, че си построил такъв палат?
- Не - отговорил италианецът - ама виждаш ли оная магистрала?
- Да - кима нашият.
- Е, асфалтът й е вместо 15 см само 14. Оттам са паричките за виличката.
След време италианецът връща посещението и след деловата част е поканен на гости във вилата на българския министър. Какво да види? Не е палат, а дворецът на персийския шейх - водоскоци, градини, фонтани, басейни, тенис-кортове...
- Е, не, откъде тия пари? - пита италианецът.
- Виждаш ли оная магистрала?
- Не! Не я виждам - кокори се чужденецът.
- Именно! Оттам са!



Майстор поправял пералнята на хубавица. След много мъки и пъшкане се изправил и решил, че е готов и е време за плащане. Мадамата решила да мине тънко и рекла:
- Да ти дам пет лева или да си сваля гащите?
Майстора се почесал по главата и рекъл:
- А бе дай пет лева, че гащите може да не ми станат.



В Япония изобретили робот, който улавя крадци. За 5 минути в Америка уловил 86 крадци. За 5 минути в Италия роботът уловил 120 крадци. А в България за 5 минути, някой го откраднал.



Тагове:   вицове,   разни,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15718128
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930