Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2011 20:00 - Metal Museum 2, Viking Metal
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 417 Коментари: 0 Гласове:
1



5. ASMEGIN - Til Rondefolkets Herskab (from Hin Vordende Sod & Sш - 2003)

image

image

image

I begsorte Fieldkamre blшde, hvor Myriader af Шine vil glшde
over kristenblodig Hold forkunn til hin vordende Sod og Sш
Bragt til Rondefolkets Herskab, saa mellem Afaat og Troldskab,
stiller Aases Enbaarne hen om at жgte Trolddrottins fagreste Mш

I utaalelige flжrrende Hyl, qvinende Jammer,
hungrende Troldbшrn legende ham rammer:
"Flжrr ham, bid ham, skiжr ham, riv ham,
lav os bryde disse skrшbelige Ribben an!"

Fra Bjergthronen vжldig fornemmer
De fortrolige Broses klшgtige Tale:
"Forhenvжrende Drot nu attraar efter en
thi vaares beslaatte Жt at se til
Der er intet Skilnad mellem Trold og Mand,
skal Sшn prud bжre Hale,
med de Tilsagn skiжnkes min Datter
og halve Troldriget i medgift dertil;

Hvad udenfor Rondernes Grжnser, svжrg De aldrig mere enser,
thi at krжve min Datters Gunst Dagslys vжmmelig skal De sky
Blivende Herre over min Flok; Peer, vжr Dem selv - nok!
Skiжre Dem i Шiet skiжvt saa alt Dem gildt tykkes i dunkel Vy"

"Drukken Galmands Snak; at flжrre Шiet et Hak,
intet lжnger begiжrende at raa over et Troldpak"
"Min Peer, forsшm mig dog ei, thi fшr Aaret lier
med Eders daarende Attraa mit Nors Far De bliver"

"Lшgn!
Aabne Rondeporten, slipp mig hen ud!
Lшgnagtig er Fшrkiens utaalelige Sut"

I Broses brжndende infame Foragt
over Hvad der Peer dog haver sagt,
for tusind hungrende Troldbшrn
ham ubшnhшrlig saa bliver bragt:

"Flжrr ham, bid ham, skiжr ham, riv ham,
kast hans skrшbelige Skrot inn i Bjergvжg!"




Тагове:   metal museum,   viking metal,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15714495
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930