Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2010 06:00 - Сестра, скалпел...
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 1010 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Въпрос: Колко психолози са нужни, за да се смени една крушка?
Отговор: Двама - единият да я смени, а другият да интерпретира резултатите.



- Аз, докторе, съм много зле. Колкото пъти пия чай или кафе винаги ме боли ухото! Какво да направя?
- Пробвахте ли да извадите лъжичката от чашата?



Страдащ от хроничен бронхит отива при известен лекар.
Докторът внимателно го преглежда и дълго пише рецепта.
- Изглежда имате голям опит в лечението на бронхит - казва пациентът.
- Aми да! Mоят го влача вече петнадесета година!



При доктор непукист:
- Добър ден, докторе.
- Добър ден, следващият.
- Докторе, бременна съм!
- Честито, следващият.
- Докторе, глътнах мишка!
- Глътни котка, следващият.
- Докторе, ухапа ме куче!
- Ухапи го и ти, следващият.
- Докторе, пикая на четири струи!
- Глътнал си копче, следващият.
- Докторе, боли ме пръстът!
- Фра-а-ас! Следващият.
- Докторе, умирам!
- И аз, следващият.



Влиза огромен мъжага в кабинета на доктора.
- Докторе, помагай! Отдолу съм като бебе!
- Глупости! Я се виж каккъв огромен мъж си!
Сестра, пригответе пациента за преглед!
Сестрата води пациента зад паравана и му казва да се съблече. След няколко секунди излиза пребледняла и казва:
- Докторе, вярно е като бебе!
- Вие и двамата ли се побъркахте?
- Вярно бе докторе! 52 сантиментра му е дълъг и тежи 3.5 кг.



Заклет пушач отива на лекар, влиза в кабинета, затваря вратата, изведнъж се сепва за секунда, после вади цигара, пали я и мощно дърпа..
Лакарят:
- Ама моля Ви се господине, тук не се пуши.
- Ми тогава кой идиот е написал на вратата "Дръпни"!



Баба при лекар:
- Е, ся докторе кажи... вече може ли да се качвам по стълбите?
- Да, но много, много, много бавно!
- Ииии, мама му стара най-накрая, че вече ми писна да се качвам по водосточната тръба до вкъщи!



Пациент в болницата:
- Докторе, помогнете ми, много кашлям...
- Аха, а пушите ли?
- Да, ама не помага.



Доктор се обажда на пациент по телефона:
- Получихме резултатите от изследванията ви и имам една добра и една лоша новина. Добрата е, че ви остават още 24 часа живот.
Ужасеният пациент пита:
- А тогава каква е лошата?
- Не можах да са свържа с вас вчера.



- Докторе, защо след като казвате, че всяка цигара е пирон в ковчега пушите толкова много?
- Вие да не искате моя ковчег да остане без пирони?



Разговор между колеги:
- Ти ходи ли на лекар?
- Ходих вчера.
- Той намери ли ти нещо?
- Да! Имах триста лева и той ми ги намери всичките.



В поликлиниката влиза прежълтял мъж и се държи за корема.
- Докторе - казвай той - вчера ядох миди и сигурно са били развалени, защото ужасно ме боли коремът!
- Не усетихте ли неприятен мирис, когато ги отваряхте?
- Трябваше ли да ги отварям?



В болницата. Пациент жално пита сестрата:
- Сестро, на лежащо болните не им ли носите храна?
- Носят - сърдито отговаря сестрата. - Обаче ходещите я изяждат!



Пена от с. Долна баня се хвали на Събка:
- Събке, вече си избрах един семеен лекар!
А Събка отговаря:
- Аз пък си избрах един несемеен!



При психиатъра.
- Докторе, цялото ми тяло е в пера!
- Спокойно, легнете... Повтаряйте сега след мене: нямам пера, нямам пера, нямам пера... А сега вече можете да станете!
- Докторе, благодаря ви! Перата наистина изчезнаха!
Пациентът излиза, а психиатърът вика чистачката:
- Бихте ли премели, че целият под стана в пера...



Доктор към пациент:
- Трябва веднага да започнете диета. Никакво месо, цигари, кафе, алкохол, жени, шоколад, секс, танци. И най-важното - радвайте се повече на живота, давайте го по-весело!



Двама психоаналитици се срещат в асансьора след напрегнат работен ден. Единият е преуморен, едва се държи на краката си, другият - бодър, пълен с енергия.
- Как го правите, колега? - пита първият.
- Кое?
- Как успявате да изглеждате така бодър след 14-часово общуване с пациентите?
- Че кой ги слуша тях!!!



В кардиологичния кабинет:
- Не се безпокойте за сърцето си - казва лекарят. Ударите му са силни и равномерни. Въпросът е дали ребрата ще издържат.



Две медицински сестри разговарят:
- Ти къде работиш?
- В института по заразни и паразитни болести.
- Като зараза, или като паразит?



Пациент в поликлиниката:
- Искам час или при очен лекар, или при уролог!
- Как така или очен лекар, или уролог? Какъв ви е проблема?
- Ами или пикая в синьо, или съм далтонист.




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vilidimova - хахахаа...
16.08.2010 09:02
"Заклет пушач отива на лекар, влиза в кабинета, затваря вратата, изведнъж се сепва за секунда, после вади цигара, пали я и мощно дърпа..
Лакарят:
- Ама моля Ви се господине, тук не се пуши.
- Ми тогава кой идиот е написал на вратата "Дръпни"!"
..................................................................................

"Две медицински сестри разговарят:
- Ти къде работиш?
- В института по заразни и паразитни болести.
- Като зараза, или като паразит?"
хихихиии... май като паразит... :)))


цитирай
2. gothic - Виленце,
16.08.2010 10:34
то май всички момиченца от време на време проявявате тези качества ;)
цитирай
3. vilidimova - :)))
16.08.2010 15:04
gothic написа:
то май всички момиченца от време на време проявявате тези качества ;)

И добре, че е само от време на време... :))) /имах друго предвид, но... /
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15645358
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031