Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2010 20:00 - The Best of Rock and Metal '09
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 1654 Коментари: 9 Гласове:
2



NILE - Those Whom The Gods Detest

image

image

image

Utterances of the Crawling Dead

Demon who denies me
Who cuts off heads and severs necks
Who renders incoherent the words I speak
Sealing my mouth against the magic which resides in me
You who shall not see me
Kneel on your knees
Go with thy face behind thee

Wander without purpose
With your face averted
Looking back averted
Looking back in dread
Upon the tormentors belonging to Shu
Who relentlessly follow you
Crawling after you
To cut off your head and sever your neck

At the behest of one who has despoiled his lord
On account o your threats unto me
To reduce me to incoherence
To cut off my head
To sever my neck
To seal my mouth

On account of the magic which resides within my body
May your face be downcast at the sight of my countenance
May the flame of the eye or Horus go forth against you
For abhorrence of you is in Osiris
Thus abhorrence of you is in me

Go back to the tormentors belonging to Shu
Dead yet deathless
Who relentlessly follow you
Shambling tirelessly on rotting limbs
Crawling after you
To cut off your head and sever your neck





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Само да не пропусна. За двамата, ...
22.03.2010 23:37
Само да не пропусна. За двамата, които със сигурност ще оценят NILE. Имена няма да споменавам, нито никове. Те си се знаят... ;)
цитирай
2. 0rth0d0x - "Демона , който ме отрича
23.03.2010 17:37
...който ми отрязва главата и ми къса врата
който ме кара да говоря несвързано..."

NILE...завинаги !!!
цитирай
3. gothic - не знам дали са египетски, но са Б...
23.03.2010 17:49
не знам дали са египетски, но са БОГОВЕ!
цитирай
4. bassplayer - Много вдигнаха нивото
24.03.2010 09:37
и много групи омаляха, заради тях. Една от любимите ми групи, но баса почти не се чува в студийните албуми, може би защото всички са китаристи. Музиката им е много сложна, а вокала е кръвожаден.
цитирай
5. gothic - Просто не ми се мисли докъде ще ст...
24.03.2010 13:41
Просто не ми се мисли докъде ще стигнат. защото имат потенциал за ОЩЕ....
цитирай
6. 0rth0d0x - нали знаеш колко много значи за мен този твой коментар?
24.03.2010 16:00
gothic написа:
Просто не ми се мисли докъде ще стигнат. защото имат потенциал за ОЩЕ....

...просто защото това е ...любимата ми група:)
цитирай
7. gothic - Знам, френде! Но зннам също така че ...
24.03.2010 16:14
Знам, френде! Но зннам също така че са уникални! В неделя, около полунощ, на аерогарата, чакайки систър от Брюксел, преслушах албума няколко пъти. И времето мина неусетно....
цитирай
8. 0rth0d0x - те и двамата пеят
24.03.2010 16:54
bassplayer написа:
и много групи омаляха, заради тях. Една от любимите ми групи, но баса почти не се чува в студийните албуми, може би защото всички са китаристи. Музиката им е много сложна, а вокала е кръвожаден.


И Карл и Далас...лично мен ме кефи повече Далас Тоулър-Уейд като глас, макар че и Карл не се справя никак зле.
На концерта ме изкефи човещината на тези невероятни музиканти, които не се големееха и не позираха като много други.
Яд ме е, че снимката ми с Карл е с ужасно качество :(
цитирай
9. bassplayer - Това си е голяма работа-
24.03.2010 17:51
- Да видиш любимите си музиканти на живо. За съжаление не знам защо ми изчезна мотивацията да ходя на концерти. Предпочитам да си пусна нещо на слушалките и да слушам музиката на спокойствие. Последния концерт на който съм ходил беше на Вейдър през 2004 година до семинарията и много се накефих тогава. Преди това на Слейър съм ходил и на Металика през 1999 (тогава самото ходене на концерта с моята компания беше много по яко отколко самия концерт на Металика, но това не мога да опиша с думи.)
Иначе и за концерта на НАЙЛ знаех, (мисля че неделя се падаше) и за концерта на Кенибъл знаех, тогава Дядото ходи на концерта заради Алекс Уебстер (басиста на Кенибъл с който сме родени на една и съща дата хахахаха), тогава по телефона слушах концерта (дядото си остави телефона включен) Обаче най здравите песни ги пропуснаха защото го нямаше Джак Оуен, а Роб Барет май не ги знае...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15710624
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930