Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2010 09:30 - 100-те рок песни на радио Star fm
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 2798 Коментари: 16 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
63. ЩУРЦИТЕ - Аз съм просто човек

Аз не съм комунист и никога няма да бъда.
Аз не съм нихилист и никога няма да бъда.
Аз не съм антихрист и никога няма да бъда.
Аз съм просто човек.
Аз съм просто човек!

Аз не съм екстремист и никога няма да бъда.
Аз не съм шовинист и никога няма да бъда.
Аз не съм терорист и никога няма да бъда.
Аз съм просто човек.
Аз съм просто човек!

Рефрен:
Обичам синьото небе, обичам земята.
Обичам твоето лице, обичам светлината.
Обичам вашите ръце-зовящи свободата!
И мразя всеки, който ми пречи да бъда Човек!

Аз не съм бюрократ и никога няма да бъда.
Аз не съм технократ и никога няма да бъда.
Аз не съм тарикат и никога няма да бъда.
Аз съм просто човек.
Аз съм просто човек!

Рефрен:
Обичам синьото небе, обичам земята.
Обичам твоето лице, обичам светлината.
Обичам вашите ръце-зовящи свободата!
И мразя всеки, който ми пречи да бъда Човек!

Аз не съм комунист, аз не съм нихилис,
аз не съм шовинист, аз не съм терорист,
аз не съм антихрист, аз не съм екстремист.
Аз съм просто човек!

Аз не съм бюрократ, аз не съм технократ,
аз не съм тарикат, аз не съм плутократ,
аз не съм психопат, аз не съм общопризнат.
Аз съм просто човек!

Аз не съм милитарист, аз не съм маоист,
аз не съм ционист, аз не съм каратист,
аз не съм ленинист, аз не съм утопист.
Аз съм просто човек!

Аз не съм сталинист, аэ не съм рецидивист,
аз не съм националист, аз не съм колективист,
аз не съм товаист, аз не съм оноваист.
Аз съм просто човек!





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - а сега де :))
04.03.2010 10:15
а жената - човек ли е ?
фффнимавай кво ще отговориш
(подвеждащ въпрос ;)
цитирай
2. gothic - Човек е, когато се държи като такъв ...
04.03.2010 10:28
Човек е, когато се държи като такъв :Р
цитирай
3. allbi - мхм :))
04.03.2010 10:41
gothic написа:
Човек е, когато се държи като такъв :Р


грешен отговор :Р

няма как !
за един истински мъж жената трябва да е повече и нещо спИциално ...

щото се е гадничко да кажеш - спах с еден човек :))
ако не си Азисоподобен де ;)
цитирай
4. gothic - Хм, отговорчето ми е много вярно. ...
04.03.2010 10:45
Хм, отговорчето ми е много вярно. Тежко и горко на жената, ако се държи през цялото време, все едно спя с нея....
цитирай
5. allbi - 4. gothic ,
04.03.2010 10:46
ама и то си е важно де :)))

ха ха
искаш да е послушна ли
няма да е интересно
те и номерцата са човещинка :)))
цитирай
6. smani - Ама
04.03.2010 10:51
вие карате ли се сега? Нидейти така бе джанам! :(
цитирай
7. gothic - allbi - човещинка, ОК! Значи и за...
04.03.2010 11:12
allbi - човещинка, ОК! Значи и заглеждането по улиците, картите и бирата с приятели, ШЛ и целодневното лежане под колата в неделя също са човещинка ;)


smani - нема такива работи :)))
цитирай
8. allbi - май май да :))
04.03.2010 11:14
ами шопинга и дъра бъра с приятелки на кафе
и неизмити чиниии :)))
цитирай
9. gothic - Лошо нема. . . стига шопинга да не ...
04.03.2010 11:20
Лошо нема...стига шопинга да не включва купуването на Сваровски с последните кинти два-три дни преди свети Паралей :))))
цитирай
10. allbi - ха ха
04.03.2010 11:30
кви Сваровски
криза е все пак :))

кинтите са предварително похарчени и най-често
повод за конфликт ;)
цитирай
11. gothic - Те тва, с предварителното похар...
04.03.2010 11:33
Те тва, с предварителното похарчване ми е много познато, хахахаха
цитирай
12. allbi - и на целия български обикновен народ
04.03.2010 11:37
щото се набарбальоцахме с кредити мислейки че сме изплували вече
и хак...

и се връщам на песента :

"Аз не съм бюрократ и никога няма да бъда.
Аз не съм технократ и никога няма да бъда.
Аз не съм тарикат и никога няма да бъда.
Аз съм просто човек.
Аз съм просто човек!"

и просто остава да си се радваме на простичките неща ...
цитирай
13. allbi - 6. smani - Ама ,
04.03.2010 11:40
smani написа:
вие карате ли се сега? Нидейти така бе джанам! :(


ние така си говорим :)))
каране и бой тука едва ли
цитирай
14. gothic - щото се набарбальоцахме с кредити ...
04.03.2010 11:58
allbi написа:
щото се набарбальоцахме с кредити мислейки че сме изплували вече
и хак...

и се връщам на песента :

"Аз не съм бюрократ и никога няма да бъда.
Аз не съм технократ и никога няма да бъда.
Аз не съм тарикат и никога няма да бъда.
Аз съм просто човек.
Аз съм просто човек!"

и просто остава да си се радваме на простичките неща ...



Ами балъците се фанаха на кукичката за изгодните кредити, в 90% от случаите - за осигуряване на стандарт на живот: обзавеждане, коли, вили. Без да мислят, че тея дето ги имат, имат и приходи. И че живот на кредит могат да си го позволят хора със високи и стабилни доходи, каквито тук имат малко хора. Така че....
цитирай
15. allbi - ами
04.03.2010 12:06
човещина е да ни се иска да сме бели хора
нали мислехме че прехода свърши
пък то ...
цитирай
16. gothic - мислихме. . . . и приехме желаното за ...
04.03.2010 12:15
мислихме....и приехме желаното за реално. а белите хора се познават не по това което имат, а по начина им на мислене :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15696232
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930