Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2009 14:00 - Take This Bottle
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 959 Коментари: 2 Гласове:
3



Руска поговорка:
В работата никога не пий повече от началника си, иначе ще забележи, че си пиян.



Жена към мъжа си:
- Отново си пиян! Вчера бях толкова щастлива, че си трезвен!
Мъжа:
- Днес е мой ред да съм щастлив.



Двама сядат в заведение:
- Какво ще пием? Бира?
- Каква бира, бе, на работа сме?
- Правилно! Я по една водка!



- Не разбрахте ли досега, че алхолът е Ваш враг?
- Но докторе, нали в Библията пише: " Обичай враговете си!"



- Докторе, имам проблем с алкохола!
- Какво се е случило?
- Нямам пари!!!



Свещеник към пияница:
- Страхувам се, сине мой, че няма да се видим в рая...
- Отче, какви ги разправяте! Какво сте се сторил?



Доста пиян младеж пикае на улицата. Край него минава жена на около 40 години, прилично облечена, с интелигентен вид.
- Млади човече, как не Ви е срам - започва да му се кара тя.
Но когато се вглежда се по-внимателно продължава:
- Е, все пак, нека да се запознаем...



- Скъпа, имам изненада за теб!
- Изтрезнял си?



- Днес жена ми има рожден ден, а аз не знам какво да й подаря.
- Прибери се трезвен.
- Чак пък! Не е кръгла годишнина...



Звъни се на вратата. Жената отваря, а на прага стои мъжа пиян като талпа. Жената го пита:
- Донесе ли заплатата?
Мъжът пада, а на гърба му написано с тебешир: "НЕ".



Жена се кара на мъжа си:
- Пак си се напил! Ту бира, ту ракия, а за мен не ти пука! Така повече не може! Избирай - или, или! Е, какво мълчиш?
- Мисля, кое е по-добре - бира или ракия...



- Отвлякоха ме извънземни! Помня само тясна стая с някакви бутони и се движехме нагоре...
- Какви извънземни... Ние те водихме до вас пиян с асансьора!



Санаториум за алкохолици. Провежда се лекция за вредата от алкохола. Лекторът изважда един червей и пред очите на всички го потапя в чаша с водка. Червеят се сгърчва и умира.
- Е, каква е поуката? - пита лекторът.
От задния ред се чува глас:
- Че алкохолиците нямат глисти.



Жена се кара на мъжа си:
- Пак пиян се прибираш! Не разбирам, как може да се пие всеки ден!
Мъжът сърдито:
- Колко пъти да ти обяснявам - не разсъждавай за неща, които не разбираш!



В автобуса пиян на кирка мъж се облегнал на жена. Тя търпяла в началото, но по едно време му казала:
- Може би след малко ще легнете върху мен?
Пияният я погледнал с мътен поглед и изфъфлил:
- Я глей, размечтала се!



- Абе Гошо, не се съобразяваш, пиеш безразборно !
- Тъй ли? Като поизтрезнея, ще се напия планово !



Две приятелки си говорят:
- Твоят много ли е пие?
- Докато почне да вижда малки зелени човечета.
- Моят и с тях продължава да пие.



Жена се кара на мъжа си:
- Защо, по дяволите се прибираш в шест часа сутринта?
- Какво? Нямам ли право да закусвам в семеен кръг?!



- Мадам, само си допивам и ще падна в краката ви!



Пиян се сблъсква с човек на улицата. Човекът му удря шамар, пияницата удивен:
- Bиж ти, нима вече съм си вкъщи?



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - Откъде ги риеш тия смешкиииииии...
02.10.2009 15:01
Откъде ги риеш тия смешкииииииииииииии!
Отивам до тоалетната...
Секундичка и се връщам да ги дочета...
:)))))))))))))))
цитирай
2. gothic - doriana
02.10.2009 16:04
ми това е живота! В поне половината ситуации съм изпадал или аз, или мои приятелил Какво по-ярко доказателство за това, че жевеем като в тъп виц? ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15718915
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930