Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2009 16:00 - Rap/Hip-Hop
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 2179 Коментари: 0 Гласове:
0



SLIM ft. SPENS & SHOSHO - Izvinete

image

Припев: /х2/
Извинете че живеем и за себе си милеем,
че не желаем да угаснем преди да изгреем,
че от хиляди лъжи истината да отсеем умеем
и че в селската държава срещу тупани ще пушим
пеем.

Слим:
Slim-apa Spens-ниара
Sniper е екипа една вяра
кой купува кой продава
кой коклко струва дали си струва да се надува
аз не струвам не се продавам не съм от тия
никога няма да бъда поредната въртяна мастия
и на ляво и на дясно да завия не искам да виждам
повече тупани да се занимавам със
тупани на всякъде широко засмяни
а всъщност насрани
и кой ако не аз да ви нахрани
по добре се спри недей се поти

Спенс:
затварям очи виждам рими и ноти
не мога вече така сляп напред да вървя
да уча хиляди години при червени или сини
и да бачкам за какво? за голямото дърво ли?
или за някой щото очите са му мили ?
професор ай методи ай
виж към мене дай
иска знания бозай нанай
от септември до май за мен е вечен голяй
рай за туй не ще сколай шибания ВУЗ до край

Припев:/х2/

Шо-Шо
Едва ли живееш живот спокоен
по скоро като бездомен помияр си вечно гонен
проблемите малки или големи са гризачи
финансите жалки присмиват дебелите играчи
и все пак вместо мозък имаш касов апарат
вместо глупак или просяк искаш да си адски богат
да вървиш със изправени гърди
да имаш собствени мечти
да си имаш пълна мощ, силни очи
и всичко е толкова чудно прекрасно
каква хармония каква красота
неее и всичко е трудно мудно ужасно
каква ирония каква съдба
(тази съдба ще надделеем...Ще надделеем)

Слим:
Всеки ден ще ви кажа какво прави всеки един от мен
всеки един до мен за какво е роден за какво живее
всеки божи ден
за какво се бори всеки ден какъв е всеки ден
с вечен стил стимул за преврат от малък съм инат
за тупаните в страната имам бърз похват - зелен
цвят
вървя и раста за да бъда богат, за да бъда богат (
аааууууууу )
римите владеем това е нашият занаят
нашият град запдната част на квартала, брат
а за момчета като тези нямам думи: Тим от Дим, DJ
Станчо
и всички зад гърба ми.

Припев:/х2/


 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15648222
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031