Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2009 08:00 - 500 най-добри песни според БгРадио № 43
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 2741 Коментари: 15 Гласове:
4



"Панаири" - Лили Иванова

Панаири, панаири,
мои детски най-красиви светове!
Спомен пеещ, плачещ, свирещ
със безброй незабравими гласове!

Панаири - свят отрупан
с толкоз хубави, примамливи неща!
Ах, да можех да си купя
днеска свойто детство, утре - младостта...

Мои панаири,
с толкова измислени слънца,
пак вървя и диря
свойте хиляди изгубени лица
и в едно ги сбирам
като куп строшени детски стъкълца...

Ах, да можех... Ала вече
циркът своя скъсан шатър е прибрал.
И в една дъждовна вечер
оня толкоз смешен клоун е умрял.

На шега е уж задигнал
моя детски смях и моя весел глас.
Няма как да го настигна,
няма как да си ги взема вече аз...





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lado - 08:07 - Тази викачка, не певица, ...
21.08.2009 08:10
08:07 - Тази викачка, не певица, подготви ...
Тази викачка, не певица, подготви блатото, в което се разви отровната плесен на чалгата.Мъжко копие - Веселин Маринов - много изпъкнали жили, много викане, а виж - песен няма! Защото нямат душа - душичките им са изгорени, а песента е душа и сърце.
Имате право да я харесвате - това си е неотменимо човешко право, аз пък имам право да не я харесвам.
Всъщност, докато траках това мнение, разбрах, че неините напъни да извика колкото може повече децибели са стерилната среда - онези петриеви панички, използувани от биолозите , в чиято стерилна среда именно се развиват отровните плесени в резултат на опитите им.
Но всеки има право да няма вкус....
Коментарът чака одобрение
Постинг: Защо днес не слушаме Лили Иванова?
цитирай
2. allbi - 1. lado - и аз не мога да се въздържа от мнение
21.08.2009 09:51
би ми се искало първо да е разговор
щото ми звучиш асъл като от блато та не си личи
точно накъде биеш...

нещо като те дразни и звучи като напъни просто не го слушаш ...
питай точно Готик !
запушваш си ушите и слушаш квато тъпърдевица те кефи без да е задължително да плюеш всичко останало...
и аз бях почнола да влизам в блога ти но не ми допадна начина ти да плюеш и се правиш на компетент
освен това коментара ти е не намясто
човекът просто пуска класацията и също не си пада по тази певица писал го е не веднъж ...

Лили си е Лили и дори и подобни плюнки и отиват...

ПП - не се опитвай да се заяждаш с мен и да ми доказваш, че съм тъпа и неграмотна това е факт
отдавна известен в блога :)

ако не съм те разбрала правилно пак си има обяснение - така си го написал


цитирай
3. gothic - Така.
21.08.2009 10:59
Да кажа нещо и аз. Лили не си е Лили. Лили БЕШЕ Лили. Точно разликата между тази песен и днешните й недоразумения го доказва. Има и още нещо. Някъде преди време написах че не тя ме притеснява, а една огромна част от феновете й, които и при най-малката критика се хвърлят като Матросов пред амбразурата да бранят любимата си. Да Лили е била голяма. Да, по-добре е да бъдеш първи на село, отколкото последен в града. Но това вече си е фенщина, а това вреди и на фена, и на звездата...За финал ще пусна едно откъсче от Статията на Димитър Риков в декемврийския брой на списание Про-рок. Ще разберете защо...

"...Тошовският метъл е спрял да слуша музика в края на осемдесеттте и чуе ли някаква нова музика, винаги изцепва едно и също: "Те тез, новите крадат от старите и за нищо не стават. Чуй Purple и Dio да видиш каква музика правят!" Тошовският метъл не слуша не само новата музика, но не си пуска и от любимата стара музика.... Казвал съм често на такива хора, че Dio и Purple все още са активни и дори издават албуми след 1989 г. Отговорът неизменно е "Да, знам, ама не са силни като едно време." Тошовският метъл вече до такава степен не се интересува от музика, че мрази всички, които знаят повече от самия него за любимите му две банди..."
цитирай
4. lado - Скъпа allbi, с израза "Лили си ...
21.08.2009 11:05
Скъпа allbi, с израза "Лили си е Лили" не може да се аргументира нищо - тази фраза е по-празна от космическия вакуум, но по-куха от нея е само пространството между ушите ти - виж дали няма да искат физиците да експериментират с твоите дадености (празнотии).Тъп е човек, на когото интелекта е под определен минимум, та ако някой се опитва да намери такъв при тебе, това е все едно да търси черна котка в тъмна стая, ама котката да я няма.Както виждаш - Конфуций те е предвидил,"...... не се опитвай да се заяждаш с мен и да ми доказваш, че съм тъпа и неграмотна това е факт
отдавна известен в блога :)

Извинявай, gothic, не исках тук, в твоя блог да полемизирам - но на лични нападки обичам да отвръщам!

цитирай
5. lado - Апропо, слушал съм групата на Ив...
21.08.2009 11:11
Апропо, слушал съм групата на Иванова единствено заради опитите на китариста й от едно време Личо Стоунса да й докара малко съвременно звучене - по-рокаджийско, ама като нагласата й е естрадна, как да стане ..
72-73 слушахме рок само на къси вълни в предаването на "Свободна Европа" "Метроном" на румънски, щото не бяха счели за нужно да има такова и за България, и радио "Лаксемберг"(Люксембург).Така беше...
цитирай
6. gothic - lado,
21.08.2009 11:13
няма никакъв проблем....
цитирай
7. lado - благодаря!
21.08.2009 11:19
благодаря!
цитирай
8. gothic - 5. lado
21.08.2009 12:40
Абсолютно прав си. Впрочем, относно първия ти коментар знаеш ли какво наблюдение имам? Че публиката на естрадата и чалгата на 70% е една и съща. Лесно доказуем факт - като се замотаеш около НДК в навечерието на "мегаконцертите" на Лили и Слави. Лицата са едини същи....
цитирай
9. essy - Тази й песен ми харесва....
21.08.2009 14:17
напомня ми за детството ми :)))))
цитирай
10. lado - Абсолютно прав си. Впрочем, отн...
21.08.2009 15:26
gothic написа:
Абсолютно прав си. Впрочем, относно първия ти коментар знаеш ли какво наблюдение имам? Че публиката на естрадата и чалгата на 70% е една и съща. Лесно доказуем факт - като се замотаеш около НДК в навечерието на "мегаконцертите" на Лили и Слави. Лицата са едини същи....

И на Веселин Маринов - но давай да не ги удостояваме с внимание, ако ставаше въпрос за чалга, даже щях да подмина , без да се обадя, желая ти здраве и късмет!
цитирай
11. allbi - сама искам да кажа
21.08.2009 16:04
че не беше мястото на първият ти коментар тук
и Конфуции чак да ми вадиш нямаше нужда ...
ама няма значение

иначе ви се е получил разговора с Готик
за което се радвам
пък той се ме знае ...
цитирай
12. lado - че не беше мястото на първият ти к...
21.08.2009 16:06
allbi написа:
че не беше мястото на първият ти коментар тук
и Конфуции чак да ми вадиш нямаше нужда ...
ама няма значение

иначе ви се е получил разговора с Готик
за което се радвам
пък той се ме знае ...


Фани , па напиши кой какво и къде да пише и по колко, я съм неграмотен
цитирай
13. allbi - напротив
21.08.2009 16:11
прекалено грамотен си
и чак нямаш спирачки :)
цитирай
14. allbi - Пламене добре си го каза :))) Да кажа нещо и аз. Лили не си е Лили. ...
21.08.2009 18:09
[quote=gothic]Да кажа нещо и аз. Лили не си е Лили. Лили БЕШЕ Лили. Точно разликата между тази песен и днешните й недоразумения го доказва. Има и още нещо. Някъде преди време написах че не тя ме притеснява, а една огромна част от феновете й, които и при най-малката критика се хвърлят като Матросов пред амбразурата да бранят любимата си. Да Лили е била голяма. Да, по-добре е да бъдеш първи на село, отколкото последен в града. Но това вече си е фенщина, а това вреди и на фена, и на звездата...

quote]

бая съм увредена нали знаеш :))
и къв панаир ти направих ...
сори !!!
привет, мривет от наше село...

ете за тва май не требе да се изказвам тука ...
ама нали ти ме уважаваш с коментарчета ...
ама МЛЪК
не ми е за първи път ...
поне няма да трия тоя път :))
цитирай
15. emalibg - Отдавна Лили
05.11.2011 00:20
трябваше достолепно да се оттегли , както направи Великата Тина Търнър - направи си прощалното турне - смая и мало и голямо и се оттегли на заслужен отдих, въпреки, че ще твори студийно и няма да се бори като Лили с микрофона, времето, гласът, музиката, публиката и какво ли още не! Едно време си е за едно време - наистина сега се търси друг тип звучене!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15641330
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031