Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2009 12:53 - Хумор и сатира на народите 4
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 2479 Коментари: 10 Гласове:
0



Ръководител на строеж вижда работник виетнамец да стои и пуши:
- Ти защо не работиш, какво правиш?
- Пуси.
- Абе ще ти дам едно пушене. Я хващай тази релса и я занеси ей там.
След половин час минава и гледа виетнамецът пак седнал и пуши.
- Абе, защо седиш? Нали ти казах да преместиш релсата?
- Не мози. Тизи.
- Абе, отивай намирай още някой виетнамец и я преместете!
След време се връща, гледа седят двама виетнамци до релсата и пушат.
- Ей, кво правите вие, бе?
- Пусим.
- Защо не сте преместили релсата?
- Не мозим. Тизи.
- Я марш до общежитието, докарайте всички свободни виетнамци и преместете релсата!
Връща се след малко гледа петдесетина виетнамци седят около релсата и пушат.
- Абе, идиоти какво правите?
- Пусим.
- Вижте колко сте, защо не сте преместили релсата?
- Не мозим. Късу...



Арменско:
плат, цвят - произволен, размери - 1x1 м.
върху него - уста, размери - 2x2 м.



По време на първата световна война един американски журналист, който "поназнайвал" чужди езици, бил в далечния изток и отразявал сблъсъка между руската и японската армии:
- И се срещнаха двете велики армии - руската и японската. Великата японска армия се хвърли напред с бойния вик "Банзай!", което на великия японски език означава "С Бога напред!". Великата руска армия също се втурна напред с вика "Йоб твою мать!", което на великия руски език също означава "С Бога напред!".



Въпрос: Защо българските жени издържат дълго на секс?
Отговор: Защото живеят в наситена с пеницилин среда - мухъл до мухъл.



Един японец дошъл в България. Тъй като, естествено, не знаел български, си носел разговорник и го прелиствал, докато намери необходимата дума. Влязъл в един магазин, харесал си нещо и попитал с помощта на разговорника:
- Извинете, колко струва това?
Продавачката му казала някаква безумно висока цена. Японецът прелистил разговорника и казал:
- Ебасимамата, да?



Един французин кротко си закусвал в хотела с кроасани, конфитюр, масло, сокче. До него седнал един американец, който нагло мляскал дъвка.
Поседял американеца, позяпал в чинията на французина и попитал:
- Абе, вие, французите, целия хляб ли изяждате?
Французина го погледнал и смутено казал:
- Да, защо?
А американеца му отговорил:
- Щото ние в Щатие ядем само мекото. Корите и трохите ги събираме в контейнери, преработваме ги, превим кроасани и ги изнасяме за Франция.
Французинът се намръщил, но продължил кротко да си хапва докато янкито, продължавайки нагло да мляска с дъвката, не се намесил отново:
- А ти и конфитюр ли ядеш?
- Ъхъ - промърморил, човечеца.
- Ние в Америка ядем само пресни плодове. Огризките ги събираме, преработваме, правим на конфитюр и изнасяма за Франция.
Французинът вдигнал глава и казал:
- Вие, американците, какво правите с презервативите, след като ги използвате?
А американецът уверено казал:
- Как какво, хвърляме ги.
- А ние във Франция ги събираме в специални контейнери, преработваме ги, правим дъвки и ги изнасяме за Щатите.



Трънски строители работят на една къща. Единият от тях маже на скелето и изведнъж чува нещо да тупва на земята.
- Ване, що тупна?
- Епа падна ми ватенката.
- Па много силно тупна бе!
- Епа я бех вътре. 



Две французойки си говорят:
- Къде ще посрещнеш Нова Година?
- Ами както винаги - в леглото.
- И много народ ли си поканила?



Хвалят се французин, африканец и българин за качествата на жените си:
- Моята, започва французинът, ако иска да вземе нещо върху гардероба въобще не се качва на стол. Не че гардероба ни е нисък, просто жена ми е толкова стройна и висока.
- Моята пък, намесва се африканецът, като пере на реката с единия крак стъпва на единия бряг, а с другия - на другия бряг. Не че реката ни е толкова малка, просто краката й са много дълги.
- А пък аз, не им останал длъжен българина, като излизам за работа, плесвам нежно жена ми по задника и като се върна в къщи, задника й още се тресе. Не че задникът й е толкова голям, ами такова ми е работното време...



Открили нов химически елемент.
Казва се "Булгарий" и периода му на разпадане е 1300 г.



Решил Вуте да се жени за Пена. Изтичал той при кмета да сподели а кмета отговорил:
- Леле Вуте, как така? Цело село е минало през нея включително и aз, а ти ще я взимаш. Недей бе човек!
Какво да прави, какво, отишъл той при попа на селото, а той вика:
- Леле Вуте, как така? Цело село е минало през нея включително и аз, а ти сега ще я взимаш. Недей бе човек!
Ужасен той изтичал при Нане.
- Нане, Нане, така и така съм решил, а кмета и попа ми викат така и така. Какво да правя?
- Не се коси Вуте, слушай какво ще направиш. Довечера ще си намажеш оная работа със зелена боя. Ако Пена забележи това значи е виждала много и я разкарвай братко.
Речено- сторено и като се видели пак:
- К"во стана братко, как е Пена?
- А-а-а, това дето го рзправят не е верно Нане. Като го извадих и като го виде тя го помисли за краставица и веднага го захапа. Така че взимам я Нане.



Попитали англичанина "Къде е най-добре да се прекара времето с жена?".
- В нейния дом, - отговорил той. - Лека музика, добър коктейл, чисто бельо...
Задали същия въпрос на французин:
- Сред природата: възбуждащо пеене на птици, шепот на трева, плаж, море...
Попитали и бай Ганьо:
- На стълбището. Ниската като стъпи на горното стъпало ще стане по-висока, високата ще слезе по-надолу. Ако ти омръзне, винаги можеш да кажеш: "Струва ми се, че съседката отваря вратата!".



Турчин влиза в магазин за бельо. Иска да му покажат най-големия размер дамско бельо.
- Много добре. Ето ви мой телефон. Когато дойдат да купят - нека да позвънят.



- Аз съм българче...
- Стига си се оплаквал, бе!



Попитали 3-годишно българче:
- Какво искаш да станеш като пораснеш?
Детето отговорило:
- Чужденец.



Един ден Зайо Байо отишъл в гората и казал:
- Аз съм зайче с кошничка, идвам да крада.
Срещнал го Кумчо Вълчо и му казал:
- Зайо Байо, тука няма да крадеш. Иди в Америка.
Зайо Байо отишъл в Америка, но на летището не се сдържал и казал:
- Аз съм Зайо Байо с кошничка, идвам да крада.
Срещнали го на летището и му казали:
- Тука няма да крадеш. Иди в Франция.
Зайо Байо отишъл във Франция и на летището пак не се сдържал и казал:
- Аз съм Зайо Байо с кошничка, идвам да крада.
Срещнали го пак на летището и му казали:
- Тука няма да крадеш. Иди в Германия.
Зайо Байо отишъл в Германия и на летището отново не се сдържал и казал:
- Аз съм Зайо Байо с кошничка, идвам да крада.
Срещнали го те отново на летището и му казали:
- Тука няма да крадеш. Иди в България.
Зайо Байо отишъл в България си казал:
- Аз съм Зайо Байо с ко... Къде ми е кошничката?



Седят англичанин, французин и турчин на една поляна и мързелуват. По едно време англичанина казал:
- Искате ли да играем на голф?
Французина:
- Да, това е много хубава игра. Аз съм съгласен.
Турчина:
- Аз не знам как се играе.
Англичанина:
- Еми трябват топки, пръчка и дупка. Ето аз имам тука едни топки.
Французина:
- Аз имам една пръчка.
Турчина:
- Абе аз имам работа и трябва да си ходя...



Тръгнал Пундьо за Англия. Казали му да говори бавно за да го разбират по-лесно. Пристигнал там и казал:
- Доообър ден. Аз съъм Пуундьо от Бъъългария. Ииидвам даа ви изнесааа концеерт.
Посрещача казал:
- Дообър ден. Аз съъм иизпратен да вии поосреещнаа. Аз съъщо съм от Бългаария.
Пундьо отговорил:
- Амми катоо и дваматаа смее от Бългаария защоо си говоорим на английйскии?



Човек, отседнал в хотел в Германия се буди през нощта и чува:
- Бите шойн, данке шойн, бите шойн, данке шойн.
Става, гледа през прозореца, и какво да види:
Група немци разтоварват камион с тухли.



Влиза един перничанин в един магазин и казва на продавачката:
- Добър ден, да Ви еба, дайте ми едно по-големичко пиле, да го еба, за вкъщи, да си го еба, ама да е по-голямо, да го еба.
Продавачката го помолила:
- Ама моля Ви се господине! Това е обществен магазин все пак, дръжте се по-възпитано!
И той пак:
- Ама дайте ми едно пиле да си го еба и тва е!
Обаче тя се натоварила, викнала полиция, дошли две куки и викат:
- Кво става тук?
Продавачката обяснила как господина псува наляво и надясно и те го закопчали.
Обаче човека не разбирал кво става и си държи на своето:
- Ама какво става, аз искам едно пиле да го еба, а тая да я еба ми води вас ди ви еба.






















Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totenlicht - аз обаче това: "Арменск...
27.03.2009 13:50
аз обаче това:
"Арменско:
плат, цвят - произволен, размери - 1x1 м.
върху него - уста, размери - 2x2 м."
не го разбрах..
цитирай
2. gothic - totenlicht ,
27.03.2009 13:57
намек за големите арменски усти...
цитирай
3. agent074 - В много препълнен автобус едва се ...
27.03.2009 14:05
В много препълнен автобус едва се качва пиян мъж. От вида му и от миризмата, всички се възмущават и отвръщават:
- Не можа ли да се качиш в някой празен автобус?
- Не мога, падам в него.
цитирай
4. gothic - А,
27.03.2009 14:13
такива редовно ги има :))))
цитирай
5. djgator - gothic
27.03.2009 14:24
Пламка, днес е кофти ден в блога доста е тъжно на компанията, само ти се опитваш да ни разсееш - благодаряти. В същия момент изроди се гаврят с нашата тъга... Има и такива хора.
цитирай
6. gothic - Намират се...
27.03.2009 14:45
Майната им!!!
цитирай
7. totenlicht - готик, аз много те харесвам и съж...
27.03.2009 14:53
готик, аз много те харесвам и съжалявам, че правя коментара си тук, ама..
djgator, стига с тея drama queen истории. никой не е умрял, хората просто вземат решения. освен това никой не изчезва безследно, особено ако ти е бил такъв добър приятел. може ли всички да престанете да мрънкате за всякакви глупост, щото именно поради тая причина този блог стана едно необичайно скучно място..
цитирай
8. krotalka - Поправка Готик,
27.03.2009 18:00
това е арменското знаме.
цитирай
9. gothic - Тотен,
27.03.2009 18:21
и аз те чета с удоволствие. Старая се да разбирам всеки. Не всички винаги са в добро настроение. Ако някой е решил да сподели и лошото си - лошо няма, има право на това. За веселба винаги има време :))))
цитирай
10. gothic - Кроти,
27.03.2009 18:24
не вързвам..Знамето им е на хоризонтални ивици - червено, синьо, жълто...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15688473
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930