Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 06:41 - Хумор и сатира на народите 3
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 5274 Коментари: 30 Гласове:
0



Седели в едно купе на влак французин, англичанин и българин.
По едно време жената се изтървала и пръднала. Като джентълмен англичанинът казал:
- Господа аз бях, ядох лоша храна и...
След малко жената пак пръднала, и французинът казал:
- Господа, този път бях аз, имам разстройство и...
След малко българина станал да изпуши една цигара в коридора и казал:
- Ало, тая ако се насере да знаете че съм аз.



На един сърбин му излязла пъпка на задника. Въртял се, въртял се, но все не може да я види. Накрая взел едно голямо огледало, подпрял го на стената, свалил си гащите и се навел. Докато гледал обаче и кура му започнал да се надига. Сърбинът рекъл:
- Не мой друже, ово й наше дупе!



Един шоп фиксира един черен и го пита:
- Абе дзверо отдека си бре?
- От Гана!
- Я не те питам от коя макя си бре! Я те питам отдека си!



Шоп вижда за пръв път фойерверки и разпалено ги описва пред приятелите си:
"Нема, нема, нема... пък току си ебе майката!"



Отишъл столичен активист при Дядо Господ и го пита жално:
- Господи, защо тази пуста България все пловдивчани я управляват?
- Лошо няма бе, майна - бил краткия и лаконичен отговор.



Двама англичани си приказват на чаша бира:
- А пък моята жена навярно е умряла от няколко дни, лежи си в леглото и не мърда.
- И ти по какво я позна, че е умряла, по секса ли ?
- Абе секса й е все същия, ама се натрупа много пране.



Един виетнамец отишъл в Щатите. И навсякъде гледа табели с надписи "hot dog" и си казал: "Я, тези като във Виетнам ядат кучета, я да взема и да го опитам".
Отишъл, поръчал си един "hot dog" и след като отворил двете питки попитал продавача:
- Извинявайте, ще може ли да направите сандвича с някоя друга част от кучето?



Един грузинец спира едно такси и отива и опира ханджара до гърлото на шофьора и вика:
- Започвай да си бийш чекии докато не ти кажа да спреш!
Оня кво да прави - подчинил се.
На десетия път шофьора каталясал и казал:
- Край, не мога повече!
Грузинеца се обърнал и извикал към близките храсти:
- Жена, излизай, тоя ще те закара до града!



Китаец влиза в български магазин:
- Аняманяаняманя КокаКола?
Продавачът:
- Две бутилки какво?



Срещат се външните министри на Китай и Япония.
- Ташакимото Ебачи - представил се японецът, а на свой ред китайският му колета отвърнал:
- Цун Кай Хуй.



Един македонец - комита.
Двама македонци - дружина.
Трима македонци - дружина со предател.



Арменец - миньор.



Организирали конкурс за най-добър касоразбивач. Състезавали се американеца, германеца и Бай Ганьо.
Регламентът бил следния: светлината ще бъде изгасена за една минута, като през това време състезателите ще трябва да отворят касата и да вземат парите.
Американецът бил първи. Загасили свтлината. Когато след минута свтнали отново, той още се мъчел да отвори сейфа.
Дощъл ред на германеца. Изгасили, а когато светнали той точно вземал парите.
Излязъл и Бай Ганьо. Изгасили, засекли една минута. Когато тя изтекла съдиите се опитали да светнат, но лампата не светнала.
Тогава се чул глас в тъмното:
- Абе Ганьо, току що открадна 100 милиона! За какъв дявол ти е крушката?



Какво е абсурд - пиян евреин да ходи по улицата и да хвърля пари , след него да върви арменец да ги събира и да му ги връща.



Пу-пу-пу! Жена, пак си сядала на пясъка.



Знаете ли защо на арменците носовете са им толкова дълги?
- Защото въздухът им е безплатен.



Събрали се българин, американец и японец да играят голф.
По едно време се чуло нещо като позвъняване на мобилен телефон, американецът си свил пръстите на ръката, имитирайки телефонна слушалка, и започнал да говори с някого.
- Ей, какво беше това? - поптал българинът.
- Ами в ноктите на показалеца и кутрето ми имплантираха едни чипове и сега това това ми е мобифона.
След малко пак се чуло позвъняване. Японецът започнал да говори.
- Ами това какво беше? - пак попитал българинът.
- Махнаха ми една пломба и ми имплантираха един чип и сега това ми е мобифона.
По едно време българинът изчезнал. Тръгнали да го търсят и го намерили клекнал в храстите.
- Какво правиш?
- Чакам факс...



Един евреин умрял и душата му отишла на небето и видяла Господ бог. Но лекарите по изкуствен път го съживили... Излязъл той от болницата и се зачудил какво да прави... Вдигнал се, отишъл при Източния патриарх и му казал:
- Аз бях на небето и видях Господ. Но не е вашия бог.
Оня се уплашил и се замолил:
- Ето ти 1 000 000 долара, само и само да си мълчиш!
- Добре - съгласил се евреинът.
Взел парите. После отишъл във Ватикана и рекъл на папата:
- Аз бях на небето - бог няма!
- Мълчи, мълчи - не казвай на никого! - занареждал папата - Ето ти 1 000 000 долара - само мълчи!
Взел парите човекът и отпрашил за Белия дом. Видял се с Бил Клинтън и му казал:
- Аз бях на небето и видях Господ!
- Да аз знаех, че има бог! Казвах ли им аз! - зарадвал се Клинтън.
- Да, ама е негър - рекъл евреинът.



След първата брачна нощ:
Германката: "Гюнтер, спиш ли още?"
Французойката: "Това ли е всичко, мили?"
Американката: "Сега по-добре ли се чувстваш?"
Рускинята: "Иване, жив ли си още?"
Българката: "Ганьо, да не ме помислиш за курва!"



Един ден служител на смесена фирма идва на работа с бинтована глава, като го обяснява с неудачно падане в банята. Колегите му се интересуват от подробностите:
Колегата-американец:
- Нали вече си си взел застраховката?
Колегата-французин:
- Е нямаше ли жена до тебе, да те хване?
Българин-началник:
- А ти какво търсиш в банята във вторник?



Добро утроооооо!!!

















 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pegas08 - Добро утро, шегобиецо!
23.03.2009 06:48
За пръв път тръгвам на бачкане с кеф, а не с мадър факър... Велик си!
цитирай
2. gothic - pegas08,
23.03.2009 08:45
Дай усмивката, за мадър факър винаги има време. Но и то трябва да е с усмивка!!! Хубав ден...:)))
цитирай
3. krotalka - Лошо няма майничка!
23.03.2009 13:24
Супер са, вдигнаха ми настроението!
цитирай
4. allbi - това е положението, майна :))
23.03.2009 13:54
трябава да ффнимаваме къде сядаме...:))
цитирай
5. анонимен - :)))))
23.03.2009 14:19
Отишъл столичен активист при Дядо Господ и го пита жално:
- Господи, защо тази пуста България все пловдивчани я управляват?
- Лошо няма бе, майна - бил краткия и лаконичен отговор.


това поздрав за албенка ли беше???:)))
цитирай
6. allbi - да бе №5 :))
23.03.2009 14:28
то аз съм го измислила :)))
Готик, Готик това е , майна ...
Тенкс...
цитирай
7. gothic - allbi ,
23.03.2009 14:41
майна, като гледам хала на БеГе-то, то не е много за фалбъ, а? :))))
цитирай
8. allbi - а типично за вас шопите ...
23.03.2009 15:10
чакате някой друг та после да намирате кусури...
айде сега АЗ съм виновна ПРИЗНАВАМ ...
пфу уж ме поздравяваше пък ме накалва...
сърдя се :Р
цитирай
9. gothic - Поемаш вината, нали? А какви? Бели, ...
23.03.2009 15:16
Поемаш вината, нали? А какви? Бели, червени, розе...или пък шампанизирани? Със или без мезе, и ако е със - какво? :))))
цитирай
10. allbi - нещо ме газира май :))
23.03.2009 15:18
не мислиш ли ?
по твой избор...
цитирай
11. gothic - Албенка,
23.03.2009 15:30
значи шампанско, а? Става ли? :)))
цитирай
12. allbi - само на нова година го пия ...
23.03.2009 15:35
Разни такива ала бала с ягоди ...
не съм пробвала :))
Ама и аз съм скарана с пиененто ...
ставам само за подсрекател...за НАЗДРАВЕ :))
цитирай
13. gothic - еее, на работа съм. . . . довечера ...
23.03.2009 15:36
еее, на работа съм....довечера наздравето :)))))
цитирай
14. allbi - е ами като си сипеш ...
23.03.2009 15:39
приеми едно НАЗДРАВИИИИ от мен, майна :))
цитирай
15. gothic - винаги!!!
23.03.2009 15:48
Ще си викаме Наздравииии :)))
цитирай
16. krotalka - Я, тук се е завихрил купон!
23.03.2009 15:50
що не свиркате бе?
цитирай
17. allbi - Кроти пък Готик
23.03.2009 15:53
ме обиди на майна :((
Тъкмо да те викам за подкрепа и
той взе да ми се подмазва с разни вина :)))
Чак гръмна шампанското нахалост...:)))
цитирай
18. gothic - нахалост ли беше :(
23.03.2009 15:58
нахалост ли беше :(
цитирай
19. allbi - нали ти казах, че не ставам за пиячка :))
23.03.2009 16:01
ще си го пиеш сам ...
или в друга компания :)
За това може и без майни да минете :)))
цитирай
20. gothic - не ща пък :(((
23.03.2009 16:27
не ща пък :(((
цитирай
21. allbi - сори,
23.03.2009 16:29
това е майна...
и оня отгоре няма да ти помогне
щото е от наще :)))
цитирай
22. gothic - ша рева :((((
23.03.2009 16:33
ша рева :((((
цитирай
23. krotalka - Ама вие двамката си правите купона,
23.03.2009 17:49
така потайничко, никой фа не ви разбере.
Пламене не плачи. Като си дойда шъ тъ черпя една биричка. Явно Албенчето е трзвеничка.
цитирай
24. gothic - Айде, Кроти!
23.03.2009 17:52
да му пийнеме по биричка :))))
цитирай
25. krotalka - Дадено!
23.03.2009 17:53
Аз бира не отказвам!
цитирай
26. gothic - Тъй, тъй...
23.03.2009 18:05
Тъй, тъй...
цитирай
27. krotalka - Къде забягна Албенчето?
23.03.2009 18:07
Да не се уплаши, че ще я опиянчинм?
цитирай
28. gothic - Ааа, не знам...сигурно :)))
23.03.2009 18:09
Ааа, не знам...сигурно :)))
цитирай
29. allbi - да бе кой ще ме остави мен
23.03.2009 23:17
купони да правя ...:(
Лека ви нощ :)))
цитирай
30. gothic - Албенка, лека....
23.03.2009 23:47
и утре на линия! Спокойна нощ :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15647768
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031