Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2009 15:59 - SCORE
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 1173 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 10.03.2009 16:01


Frankie Valli - Can"t Take My Eyes Off You

You"re just too good to be true
can"t take my eyes off of you
You"d be like heaven to touch
I wanna hold you so much
At long last love has arrived
and I thank God I"m alive
You"re just too good to be true
can"t take my eyes off of you

Pardon the way that I stare,
there"s nothing else to compare
The sight of you leaves me weak
there are no words left to speak
But if you feel like I feel,
please let me know that it"s real
You"re just too good to be true,
can"t take my eyes off of you

I love you baby and if it"s quite all right,
I need you baby to warm the lonely nights
I love you baby trust in me when I say
Oh pretty baby don"t bring me down I pray
Oh pretty baby now that I found you, stay
And let me love you baby, let me love you

You"re just too good to be true
can"t take my eyes off of you
You"d be like heaven to touch
I wanna hold you so much
At long last love has arrived
and I thank God I"m alive
You"re just too good to be true
can"t take my eyes off of you

I love you baby and if it"s quite all right,
I need you baby to warm the lonely night
I love you baby trust in me when I say
Oh pretty baby don"t bring me down I pray
Oh pretty baby now that I found you, stay
And let me love you baby, let me love you


С тая диабетопредизвикваща песньовка завършвам рубриката SCORE, в която представих някои от най-добрите композирани специално за филм мелодии. От утре я заменям с  O.S.T. - отново музика от филми, но изпълнена от знайни и незнайни поп, рап, техно и рак звезди и звездички. А аз, след наситено захарния сироп на Frankie Valli отивам да се церя с Moonspell :)))))






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hara73 - може и да е
10.03.2009 16:06
диабетопредизвикваща , но е готина :-))) аз обичам сладко , да не живея сто години :-)))
цитирай
2. gothic - Оригинала на Франки верно е готин, ...
10.03.2009 18:16
Оригинала на Франки верно е готин, но има версии, които ме предизвекват към безумие с малоумието си :)))
цитирай
3. hara73 - е няма нужда да се отричаш
10.03.2009 18:33
от захаропредизвикващата диагноза :-))) като се разболея, ще си знам от какво е , а ти си предупредил все пак :-)))
цитирай
4. gothic - Е не съм се отрекъл. . . има по-нови ...
10.03.2009 20:07
Е не съм се отрекъл...има по-нови кавъри, които верно преминават всички граници....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15710589
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930