Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2009 02:14 - HOT. HOT! HOT? 08
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 2178 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 01.03.2009 02:20


PINK - Mean

image

You used to hold the door for me
Now you can"t wait to leave
You used to send me flowers if
You fucked up in my dreams
I used to make you laugh with all
the silly shit I did
Now you roll your eyes and walk away
And shake your head

When the spark has gone
And the candles are out
And the song is done
And there"s no more sound
Whispers turn to yelling
And I"m thinking

How did we get so mean?
How do we just move on?
How do you feel in the morning when it comes
And everythings undone?
Is it "cause we wanna be free?
Well that"s not me.
Normally I"m so strong
I just can"t wake up on the floor
Like a thousand times before
knowing that forever wont be

Always sentimental when I think of how it was
When love was sweet and new and we just
Couldn"t get enough
The shower, it reminds me you"d undress me with your eyes
Now you never touch me and you tell me that you"re tired
You know it gets so sad when it all goes bad
And all you think about is all the fun you"ve had
All those sorrys ain"t never gonna mean a thing

How did we get so mean?
How do we just move on?
How do you feel in the morning when it comes
And everythings undone?
Is it "cause we wanna be free?
Well that"s not me.
Normally I"m so strong
I just can"t wake up on the floor
Like a thousand times before
knowing that forever wont be

I know we said somethings that we can never take back
It"s like a train wreck, trying to hit the right track
We opened up the wine and we just let it breathe
but we shoulda drank it down while it was still sweet
It all goes bad eventually

Now do we stay together "cause were scared to be alone?
We got so used to this abuse it kinda feels like home
But my baby, I just really wanna know..

How did we get so mean?
How do we just move on?
How do you feel in the morning when it comes
And everythings undone?
Is it "cause we wanna be free?
Well that"s not me.
Normally I"m so strong
I just can"t wake up on the floor
Like a thousand times before
knowing that forever wont be

How do we just move on?
How do you feel in the morning when it comes
And everythings undone?
Is it "cause we wanna be free?
Well that"s not me.
Normally I"m so strong
I just can"t wake up on the floor
Like a thousand times before
knowing that forever wont be


И в този албум Pink хитро ползва проблемите в личния си  живот като вдъхновение в песните си. Този път не наркотиците, а развода й са захранили нейната муза. Но вместо да звучи кахърно, тя го удря на купон, така че въпреки трудните теми, албумът  е идеален за веселба. Всичко това, заедно с факта, че е пълен антипод на захаросаните поп звездички я превръщат в тотална моя любимка и затова без колебание й давам ****


**** - отличен
***   - добър
**     - задоволителен
*       - слаб


С тази песен искам да пожелая на всички нормални хора в блога Честита Баба Марта!!!

image












Тагове:   hot,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tini4 - *****
01.03.2009 02:22
:) ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!!!
цитирай
2. gothic - Тинче, да си жива и здрава, бяла и ...
01.03.2009 02:25
Тинче, да си жива и здрава, бяла и червена! Здраве, щастие и късмет на теб и хората, които обичаш!!! Лека нощ :))))
цитирай
3. tini4 - Пламене, благодаря ти!
01.03.2009 02:29
Да имаш и ти всичките тези хубави неща, които ми пожела! И всички да сте здрави и усмихнати!!! :)
Лека да е...
цитирай
4. zaw12929 - с днешна дата Мартенско пожелание: ...
01.03.2009 04:03
с днешна дата Мартенско пожелание: здраве и дълголетие!
цитирай
5. allbi - Готик,
01.03.2009 08:30
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!!!
Идвам да ти вържа една виртуална мартеница и
да ти пожелая :
Жив, здрав и всичко останало...
цитирай
6. gothic - Здраве, усмивки и щастие и за вас!!!
01.03.2009 11:07
Здраве, усмивки и щастие и за вас!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15716382
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930