Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2008 11:29 - Вицове за над 18 годишни 2
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 3690 Коментари: 16 Гласове:
0



- Разправят, че вчера те хванали трима в гората и те изнасилили. Вярно ли е?
- Абе не ги слушай... Гледай какви глупости разправят само. Че това каква гора е - две дървета накръст.



Дело за изнасилване. Съдията пита потърпевшата:
- А вие защо не викахте за помощ, докато ви изнасилваха?
- Той ме изнудваше.
- Как?
- Ами каза - "ако викаш, ще си го извадя".



Вървят си сперматозоида Пешо и сперматозоида Киро и след доста път Киро пита Пешо:
- А стига бе Пешо, не стигнахме ли до тая матка?
- Киро, Кироо, много си прост, ми ние още сме в хранопровода бе!



Две квартални баби обсъждат съвременната младеж:
- Ей, какви лоши деца се навъдиха... Гледам вчера на стълбището, наш Ванчо хванал малкото Миме на тясно и го бие... И то - извадил си пишката и я бие с нея по лицето. Пак хубаво че улучил устата, че ако й беше попаднал в окото представяш ли си?



Защо сперматозоидите имат опашка?
За да има за какво да ги хванеш като си го вадиш из между зъбите.



Жертва на групово изнасилване дава показания в полицията. Полицаят я успокоява:
- Не се притеснявайте, госпожице, ще ги хванем всички!
- Не ми трябват всички, стигат и само втория, третия и осмия.



- Защо няма жени горски пазачи?
- Те не могат да опазят една слива, пък за цяла гора да не говорим...



Млада дама пита в аптеката:
- Имате ли презервативи от най-големия размер?
- Имаме, ще купите ли?
- Не, няма да купувам. Ако нямате нищо против, ще се навъртам наоколо докато дойде някой да купи.



Защо жените обичат да правят орален секс?
Това е единствения начин да вкарат нещо полезно в главата си.



Спортна журналистка взима интервю от френска гимнастичка:
- Коя е любимата ви поза в секса?
- Обичам да съм на колене!
- А какви противозачатъчни средства използвате?
- Презервативи - удобни и надеждни са!
След това пита английска тенисистка:
- Коя е любимата ви поза в секса?
- Харесва ми класическата поза!
- А какви противозачатъчни средства използвате?
- Таблетки!
Последно пита българска баскетболистка:
- Коя е любимата ви поза в секса?
- Обичам да стоя права.
- А, ако не е тайна къде намирате толкова високи сексуални партньори?
- Ами слагам им табуретка и те се качват на нея!
- И последен въпрос, какви противозачатъчни средства използвате?
- Гледам партньора си в очите!
- И какво?
- Как какво! Започнат ли да му се разширяват зениците, значи ще свършва! Тогава ритам табуретката!



Момче изпраща момиче. Стигат до входа, при което момчето застава на вратата и казва:
- Няма да те пусна да минеш, докато не ми направиш свирка!
Момичето:
- Ама... може да мине някой и да ни види.
- Не, толкова късно няма хора - казвам ти, няма да те пусна докато не ми направиш свирка!
След 15 мин. убеждаване, вратата зад момчето се отваря и едно малко момиченце казва:
- Татко ме изпрати. Каза аз да ти направя свирка. Или ще изпрати мама да ти направи свирка. Каза че и той ще ти направи свирка, само спри да се подпираш на копчето за домофона.



Младеж и неопитна девойка се канят да правят любов. Младежът нежно й нашепва:
- Духай го!
И момичето се подчинява в буквалния смисъл на думата, надува бузи и започва да духа с целия капацитет на белите си дробове. Момчето озадачено я наблюдава и в един момент отреагира:
- Стига, стига, вече изстина, сега може да го лапнеш!



Отива един пич в тоалетната. Разкопчава панталоните и почва да бърка вътре. След малко поглежда надолу и казва:
- Излез бе. Ще пикаем, няма да ебем.



Една жена си била сама в къщи, когато влязъл крадец. Тя започнала да вика:
"Крадеееееец, крадееееец, крадееец, крадеец..., ей, крадльо!



- Скъпи, да си сваля ли очилата?
- Сваляй ги, скъпа...
- А блузката?
- Сваляй, скъпа...
- А полата?
- Сваляй, скъпа...
- А сутиена?
- И него, скъпа...
- А бикините?
- Свали ги, скъпа...
- А тампона?
- Пу, да му... С него трябваше да започнеш ма...



Не един пич му се допикало. Стискал се... Стискал се.... Накрая не издържал и станал. Отишъл в тоалетната, почнал да пикае и да му говори:
- Виждаш ли бе, аз заради тебе винаги ставам, а пък ти...



Отива човек при татуировчик и си поръчва да му татуира банкнота от $1000 на члена. Татуировчикът изпада в недоумение, казва му че ще боли но човекът иска татуировката да е точно там. Накрая го питат защо точно там иска да си татуира $1000.

- По три причини - отговаря той. - Първо на първо, обичам да гледам как ми нараства капитала. Второ, искам да видя за колко време жена ми ще ги издуха, и трето - искам да видя какъв данък ще ми удържат?



Двама приятели разговарят:
- Жена ми е станала много широка, кажи ми какво да правя?
- Ще вземеш едно лимонче и ще натъркаш мястото и то ще се свие.
След една седмица пак се срещат:
- Какво стана бе? Лимончето свърши ли работа?
Другият отговаря:
- Цудо, цудо...



- Как можете да утешите една девойка?
- Като я превърнете в жена.



Мъж и жена, женени от 20 години, лежат в леглото и се чудят какво да правят. По едно време мъжът казва:
- Измислих! Ще те чукам в ушите!
- Стига бе, ще взема да оглушея...
- Е, ти пък... Че за толкова години онемя ли ма?
























Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elensia - Много весело начало
17.11.2008 11:44
на понеделника :)
цитирай
2. allbi - Ха ха ...:))
17.11.2008 12:11
Относно последния...
Важно е разнообразието, нали :)))
Сле 20 години ...;)
На всички желая много секси седмица!!!

Една жена се прибира и казва:
- Мъжо, изнасилиха ме.Каво да правя ???
- Изяж един лимон да не ти гледам доволната физионамия...!!!!
цитирай
3. krotalka - Добро начало на седмицата!
17.11.2008 12:16
Много смях и усмивки!
цитирай
4. allbi - още нещо :)
17.11.2008 15:35
Една женска мисъл попаднала в мъжка глава. Но там нямало никой! Изведнъж наблизо профучала една мъжка мисъл. Женската мисъл се провикнала:
- Чакай малко! Къде отиваш?
- Е, как къде? Всички са вече долу!
цитирай
5. allbi - ето, така съм пусна ми бръмбари в главата с тия вицове :)))
17.11.2008 15:53
- Знаеш ли как можеш да занимаваш блондинка цял ден?
- Напиши на един лист от двете страни "Обърни ме"
цитирай
6. gothic - Е лошо няма! Продължавай :))))))
17.11.2008 15:59
Е лошо няма! Продължавай :))))))
цитирай
7. allbi - да не съжаляваш ? ще ти взема хляба :)))
17.11.2008 16:09
Пък ако се понапънеш да я пообърнеш
голям купон ще падне :))) - БЛОНДИНКАТА, ДЕ :)))
цитирай
8. possible - Наистина добър завършек с после...
17.11.2008 16:17
Наистина добър завършек с последния виц....Лек, приятен и усмихнат ден....:)
цитирай
9. allbi - мани, мани вместо да онемея от последния виц,
17.11.2008 16:21
щото и 20 години съм на тоя хал на мен ми се развърза торбата с вицовете ....:)))
шантава работа...(млъквам, срам, почервенявам като лимон).... ;)
цитирай
10. gothic - "Ако викаш - ще го извадя. &...
17.11.2008 16:39
"Ако викаш - ще го извадя." Хахахахахаха
цитирай
11. allbi - :))
17.11.2008 16:50
тампона ли ??? :)))
почвам с него :))) - не го бях чувала :)))

Ето един любим обаче няма да ти дам 5 лв. ако го знаеш :Р

Един младеж пътувал в автобуса и
се смеел сам на глас ха ха ха...
Един старец попитал:
- Момче, какво толкова ти е смешно?
- Разказвам си вицове :)
След малко силен смях разтърсил автобуса...
- Сега пък какво ???
- Тоя не бях го чувал :))))
цитирай
12. gothic - Не, не тампона. виж втория виц, м...
17.11.2008 17:11
Не ,не тампона. виж втория виц, мухахахахаха
цитирай
13. allbi - да, бе много добре го знам втория виц ,аз :Р
17.11.2008 17:15
я, дай 5 лв. :)))
цитирай
14. gothic - Аааа, пари давам само на кой си за...
17.11.2008 17:58
Аааа, пари давам само на кой си заработи :)))
цитирай
15. allbi - Сега вече ти се разсърдих :(
18.11.2008 08:52
Аз за какво ти говоря
ти за какво ми приказваш???
За стар виц 5 лв. :Р
Къде го извърташ ?
цитирай
16. gothic - Еее, ти па от майтап не разбираш :)
18.11.2008 11:30
Еее, ти па от майтап не разбираш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15690920
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930