Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2008 15:04 - 500 най-добри песни според БгРадио #351
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 714 Коментари: 0 Гласове:
0



"Така добре" - Каризма

Блъскат ме коли,
спъват ме деца,
дъжд вали,
валят, валят лица

Ууу, така, така е добре ее...
Ууу, така, така е добре ее...

Станах късно пих кафе,
търсих без ефект в дъното теб.
На червено прекосих, някой ме спаси,
някой с късмет.
Но сънят обеща да ме сблъска със теб, със стил
Всички други неща са реклами вместо филм
и аз вървя към теб...

Ууу, така добре
С тебе този град ще ни събере
Ууу, така добре
Знам ще те срещна, да търся или не

Ууу, така, така е добре ее...
(така добре, така добре,
така добре, така добре)
Ууу, така, така е добре ее...
Ууу така добре, така добре

Блъскат ме коли, спъват ме деца,
дъжд вали, валят, валят лица.
Ти ме чакаш зад всеки ъгъл
и всяко момиче в гръб ми прилича,
но се обръща и не е тя.

Сънят обеща да се срещем на този свят
Всички други неща са бонбон преди обяд

Ууу, така добре
Зная, че този град ще ни събере
Ууу, така добре
Знам ще те срещна, да търся или не

Не знам дори как звучи гласът ти,
с кой цвят очи ще ме погледнеш
Но вървя и те търся, и търся, и търся

Тееееб, тееееб
И вървя към теб, и вървя към теб
Тееееб, тееееб
И вървя към теб, и вървя към теб

Уууу така добре... (и така добре)
зная, че този град ще ни събере
Уууу така добре... (така добре, така добре)
Еее все ще те срещна да търся или не

Така добре
(така добре, така добре
така добре, така добре)
(така добре, така добре
така добре, така добре)
... и така добре
... и така добре
(така добре, така добре
така добре, така добре)
... и така добре
... и така добре
(така добре, така добре)


http://www.vbox7.com/play:f7b32048


Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15642260
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031