Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2008 23:54 - НАЙ-ДОБРИТЕ 500 БЪЛГАРСКИ ПЕСНИ СПОРЕД БГ РАДИО
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 2940 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 11.08.2008 16:10


Ровейки из нета, вчера случайно открих топ 500 на БГ радио. След еднодневен размисъл реших да опитам да публикувам тук представените в него песни, започвайки от място # 500. Тук има представители на всякакви стилове ( без чалга, слава богу! ) , има шедьоври, има песни любими на повечето българи, има и откровени тъпотии. Надявам се, че ще успея да открия повечето, като текст и визия, а тези които не успея, просто ще ги изброя. Сега ще ви кажа довиждане за няколко дни, заминавам командировка, но в събота ще бъда отново на линия. Желая ви всичко най-добро с песента класирана на:

# 500. "Понеделник"-Остава


Добро утро, аз съм добре,
мигам с очи умно и
поглеждам навън - сив град -
нормално е, някак...

Отново за всички е делник,
отново сърдит понеделник
Прекарай със мен един-rock`n-roll-ден!

Ти  може би искаш рай -
прости ми не съм велик самурай
Спаси ме от скучен делник,
остани с мен - в понеделник!
Ла,ла,ла, в моя делник,
ла,ла,ла, бъди в моя сив понеделник!

Добро утро, как си днес?
Мигаш с очи - тихо е -
излизаш навън - сив град -
нормално е, някяк...

Отново за всички е делник,
отново сърдит понеделник
Прекарай със мен един-rock`n-roll-ден!

И може би ти си в рай -
прости ми не съм велик самурай
Спаси ме от скучен делник,
остани с мен - в понеделник!

Ти  може би искаш рай -
прости ми не съм велик самурай
Спаси ме от скучен делник,
остани с мен - в понеделник!
Ла ла ла, в моя делник,
ла ла ла, бъди в моя сив понеделник!

Щастливи вървим в сив град,
по-силни дори от целия свят,
оплетени в слънчев делник,
ти си с мен...

Щастливи вървим в красив рай,
по-силни дори и от самурай,
оплетени в слънчев делник,
ти си с мен в понеделник!

Щастливи вървим в сив град,
по-силни дори от целия свят,
оплетени в слънчев делник,
ти си с мен - в понеделник!








Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - До скоро!
26.03.2008 09:48
До скоро!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15709747
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930