Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2008 12:04 - Малко смях за обедната почивка, напук на всичко.
Автор: gothic Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1380 Коментари: 4 Гласове:
0



- Иванчо, зашо си хвърли бележника в ъгъла?
- Наказвам го за двойката!



Иванчо казва на майка си:
- Мамо, дай сладолед.
- Няма да ти дам, скоро ще обядваме. Излез и си поиграй малко.
- Няма никой навън, за да си играя. Дай сладолед.
- Няма да ти дам. Играй си вкъщи.
- Добре, ама играй с мен. На майка и баща.
- Уф, че си и ти. Добре, ти си бащата, аз съм майката.
- Ето аз се връщам от работа:
Кво си седнала? Я си вдигни задника накрая и дай един сладолед на детето.



- Иванчо, кажи ми къде се намира Занзибар.
- Госпожо! Знам всички барове в града, но за такъв чувам първи път!



Психолог беседва с родители относно възпитанието на сина им:
- Възпитавете го прекалено строго.
- Защо?
- Когато го попитах как се казва, той отговори - Иванчо Млъкни.



- Ние си имаме нова кола - хвали се Иванчо в училище.
- Каква?
- Още не съм я видял. Татко цяла нощ я боядисва в гаржа и пренабива номера...



Става тъмно. Баща се провиква от балкона:
- Иванчо, мислиш ли да се прибираш вкъщи?
- Мисля, тате! - крещи в отговор сина.
- Е, и?
- Тате, дай ми още час да помисля!



- Момчета, хайде да ходим да играем карти с Марийка!
- На събличане ли?
- Виждал ли си я? С нея само на пари!



Урок по английски. Питат Иванчо:
- Преведи словсъчетанието "член-кореспондент".
- Pеnis рараrассi.



Майката пита Иванчо:
- Защо имаш двойка на диктовката?
- Заради отсъствие.
- Не си бил на училище?!
- Бях, но съседа по чин не беше.



Иванчо пита баща си:
- Татко, можеш ли да се подписваш със затворени очи?
- Да, защо?
- Тогава се подпиши в бележника ми!



Иванчо към учителката си:
- Ама как така грешен отговор, госпожо! Вие, с "Гугъл" ли ще спорите?



Иванчо получил забележка в училище за лошо поведение. Майка му го поучава:
- Дръж се прилично! Взимай пример от баща си!
- Но той е в затвора!!!
- Да, но го пускат за добро поведение...



Отива Иванчо на училище с подуто и насинено лице. Учителката загрижена го пита:
- Иванчо, какво се е случило с теб?
- Нищо, кацна ми една оса на бузата...
- И те ужили?
- Не можа! Татко я уби с лопатата!



"Скъпи, Дядо Коледа! Много, много искам кученце тази година. Моля те, моля те, моля те да ми подариш кученце!" Иванчо.
Отговор:
"Иванчо, твоето мрънкане може да мине пред твоите родители, но при мен няма да стане. Отново ще получиш пуловер!" Дядо Коледа.



В клас:
- Деца, измислете изречение, обединяващо биология и математика.
Марийка:
- През лятото около нас летят хиляди насекоми.
Иванчо:
- Както зная таблицата за умножение, така зная и всички пози за размножение!



Малкият Иванчо пита учителката:
- Госпожо, децата могат ли да имат деца?
Учителката отговаря:
- Иванчо, това е невъзможно!
Иванчо се обърнал към Марийка:
- И от какво те е страх, ма глупачко...



Малката Марийка се прибира от училище и казва:
- Мамо, днес Иванчо в междучасието ме целуна по устата!
Майката възмутена, но и учудена, пита:
- И как стана това?
- Не беше лесно, но три съученички ми помогнаха да го държим.



Учителката по богословие говори за първият мъж и първата жена, Адам и Ева, и как целия човешки род произлязъл от тях двамата. Иванчо решил да се направи на остроумен и казал:
- Ама тате каза, че ние сме произлезли от маймуната!
Учителката:
- Вашите семейни истории изобщо не ме интересуват!




Иванчо се прибира от училище:
- Тате, имам две по български език.
- Защо бе, сине? - пита баща му.
- Ами даскалката каза: "Марийка влиза в гората с Пешо и излиза с Гошо. Какво е Марийка?"
- Как какво бе, курва! - казал баща му.
- Ами и аз така казах, ама тя каза, че е подлог.



Урок по биология. Иванчо все се върти и не внимава. Учителката му казва:
- Иванчо, гледай ме внимателно! Иначе така няма да научиш нищо за маймуните.



Та така....Вицовете за "светска двойка #1" започнаха да ми се поизчерпват, така че се срещата с тях за последен път. За следващия път съм приготвил други двама обичани герои. Приятно четене!


















Тагове:   малко,   НАПУК,   обедната,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monna - Ха-хаха!
25.08.2008 12:52
Подлогът - винаги с пълен член!
цитирай
2. gothic - Винаги!!!
25.08.2008 13:04
Винаги!!!
цитирай
3. krotalka - Ххахаха
25.08.2008 16:16
Кои следват?
Щом са двама или Петка и Чапаев или Киркор и Гарабед!
цитирай
4. gothic - Вторите :)))))) За втори път ме з...
25.08.2008 16:19
Вторите :)))))) За втори път ме залавяш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15690719
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930