Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2008 18:51 - Петък вечер-вицове.....
Автор: gothic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2106 Коментари: 0 Гласове:
0



И принцът ... цеунал жабата и тя се превърнала в принцеса. С кайма и кашкавал. 



Едно гномче влязло в магазин и казало:
- Седем грама сирене, ако обичате.
Продавачът:
- Вие да не се шегувате?!?
- Аз, ако се шегувах щях да ви кажа да разрежете сиренето.



Няколко борци се возят в лимузината си. През това време по тротоара минава една монахиния. Изведнъж лимузината спира, борците слизат, вадят бухалките от багажника, пребиват монахинята и единият се извиква:
- А са да те видиме бе, Батман!



Ще екзекутират двама души в един и същи ден.
- Какво е последното ти желание, чадо мое? - пита свещеникът единия от тях.
- Много обичам да танцувам - отговаря той. Нека ми пуснат Бритни Спиърс.
- Моля ви, моля ви - намесва се другият осъден на смърт - При това положение нека мен да ме екзекутират първи!



Видял един човек Вуте да копае дупки и го запитал:
- Защо копаеш тия дупки, Вуте?
- Снимки до кръста за паспорт ще правя.
- А защо шест дупки копаеш?
- Ами толкова снимки ми искат.



Пияна жена седи в локва на улицата. Към нея се приближава мъж:
- Да ви помогна ли, госпожице?
- Аз не съм госпожица, аз съм Снежанка.
- А защо седите в локвата?
- Ами, сигурно съм се разтопила!



"Гласове от отвъдното"- последният албум на Лили Иванова.



- Колумб бил открил Америка... голяма работа. Толкова е голяма - оставаше и да не я забележи?



Двама хобити си взели проститутка. Отвели я в един мотел - единият хобит влязъл с нея в стаята, а другият останал да чака отвън. Но през затворената врата се чували странни звуци - някой викал: "Не мога да го направя! Не мога да го направя!".
На сутринта първият хобит попитал втория:
- Е, как беше?
Първият хобит отговорил:
- Беше ужасно! Аз просто не можах да го направя!
Вторият хобит поклатил глава с разбиране:
- Дааа, проблеми с мъжествеността...
- Не бе, не можах да се кача на леглото.



"Ако Барби е наистина толкова популярна, защо се налага да й купувате приятели?"



В магазина:
Един баща трябва да купи на дъщеря си подарък - кукла Барби.
- Имаме три вида Барби: Барби неомъжена, Барби омъжена и Барби разведена.
- Коя колко струва?
- Барби неомъжена струва 18 долара, Барби омъжена също струва 18 долара, Барби разведена обаче струва 180 долара.
- Защо Барби разведена струва толкова скъпо?
- Защото има комплект къщата на Кен, колата на Кен, караваната на Кен, хеликоптера на Кен и още...



Влиза Джеймс Бонд в един бар и вижда страхотна мадама. Приближава се:
- Бонд, Джеймс Бонд.
- Off, fuck off.



- Кой е най-големият враг на Желязната маска?
- Ръждата.



- Геврече, геврече... - викат децата, без да разбират, че това е Медената питка, която се връща от война.



Супермен бил много отегчен - омръзнало му да се бори непрекъснато с престъпниците. За това решил да се обади на Батман и да му предложи да отидат в някой клуб. Но Батман казал, че ще трябва да си остане в къщи, защото Робин бил болен.
Разочарован, Супермен се обадил на Човека-Паяк, но Човека-Паяк казал, че си е уредил среща с Жената-Котка.
Най-накрая, Супермен решил да отскочи до апартамента на Жената-Чудо. Като кацнал на балкона и погледнал през прозореца, Супермен видял, че Жената-Чудо лежи гола с разтворени крака. Помислил си:
"Аз съм по-бърз от куршум! Мога да вляза там, да правя секс с нея и да си тръгна, преди тя да разбере какво става!"
И наистина! Влязъл и след секунда излязъл.
Междувременно, Жената-Чудо казала:
- Чу ли нещо?
- Не, - казал Невидимия - но изведнъж ужасно ме заболя задника...



- Как се казва жената на Херкулес?
- Фраукулес.



Бритни Спиърс и Еминем взети заедно са написали толкова книги, колкото никога не са прочели.



Втората световна война. Немците хващат Макгайвър и го хвърлят в газовата камера. Пускат газта и след 5 минути отварят вратата да видят какво става. От там Макгайвър изскача жив и здрав и казва:
- Спокойно, момчета! Имаше малко изтичане на газ, но аз отстраних повредата!



Пратеници на остров Самос се явили пред спартанския цар Клеомен с цел да го привлекат за съюзник във войната. Произнесли дълга реч, за която Клеомен отговорил: "Не помня началото на вашата реч, затова не можах да разбера и средата й, но със сигурност не мога да се съглася с края!"



Атинският държавник Темистокъл поискал от андрирците голяма сума, отправяйки им предупреждението:
- Идвам при вас, придружен от две богини: Увещанието и Силата.
- Ние също имаме две богини закрилници - отговорили андрирците, - които ще осуетят намеренията ти: Липсата и Бедността.



Приятна събота и неделя!!!



Тагове:   вечер,   петък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15691515
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930