Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2007 15:17 - С празнично настроение....
Автор: gothic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1397 Коментари: 1 Гласове:
0



Всеки си има вкус - казало кучето и си облизало пишката.



Как охлюв може да го хване ток?
Като погледне в контакта.



Седели си две мухи на едно лайно. По едно време едната казала:
- Ей, ако знаеш в каква къща влязох вчера. Чистота навсякъде...
Другата казала:
- Моля те, не разправяй такива работи докато обядвам!



Закъсала кокошката за пари и решила да практикува най-древната професия. Наконтила се и тръгнала по горската пътека. Среща Мецан:
- Мецане, за $5 съм твоя!
Мецан вече 2 месеца на мед и пчели и се съгласил. Оправил я, след което кокошката продължила. Срещнала вълка, който също я оправил.Навътре в гората тя срещнала заека. След малко Мецан и вълкът чули крясъците на кокошката. Отишли и що да видят - заека скубе перата на кокошката едно по едно.
- Какво правиш бе, Зайо?
- Платил съм $5 за нея! Искам я гола!



Какво ще се получи ако направят хибрид между питбул и Ласи?
Отговор:
Първо ти откъсва крака, а после отива да вика помощ.



Защо охлювът не може да кара мотор?
Защото му се веят очите!



Защо слонът не може да кара колело?
Защото няма малък пръст за звънеца



Кактус - това е разочарована от живота краставица.




Въпрос: Какво влиза последно в главата на бръмбар блъскащ се в предното стъкло на движещ се автомобил? Отговор: Неговият задник.



Две крави си говорят,едната казва на другата:
-Знаеш ли, че върлува една болест, "луда крава"?
-Ааа -казала другата, мен това не ме интересува, аз съм зайче...



Пожелавам весела Коледа на всички с този класически анимационен филм....









Тагове:   настроение,


Гласувай:
0



1. divini - Весела Коледа!
27.12.2007 22:15
И много усмихната 2008!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15643762
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031