Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2007 12:47 - И пак е петък....
Автор: gothic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1171 Коментари: 0 Гласове:
0



- Имате чудесен аквариум, госпожо. Създават ли ви рибките някакви проблеми?
- О, никакви! Ако започнат да буйстват, им показвам рибна консерва.



- Яли ли сте месо от кенгуру?
- Разбира се.
- И какво ще кажете?
- Ами, риба като риба!



- Кучето ми е толкова умно, че когато се връща вкъщи, само натиска звънеца.
- На моето не му се налага да го прави. Има си ключ.



Едно куче с изненада гледа друго куче да копае в градината. С лопата.
- Какво правиш?
- Ами на - копая. Като ми е толкова акъла... А отначало почнах само с това да нося чехлите на стопанина си...



Двама приятели на конни състезания.
- Заложи на ей онзи кон! Ще пристигне пръв. Договорих се с жокея.
- А с коня?



Какво мисли петела когато гони кокошката?
"Ако не я стигна, поне ще се сгрея".



Учителката:
- Деца, кой ще ми разкаже, как се размножават таралежите?
Иванчо:
- Много, много предпазливо и внимателно!



Селянин карал каруцата си по пътя. Срещнал го съсед и го попитал:
- Какво караш?
- Овес - прошепнал той тихичко на ухото на съседа си.
- Ама защо така тихичко говориш?
- Да не чуе конят...



Полицай върви по улицата. Минава под един прозорец, на който е закачена клетка с папагал. Папагалът се провиква:
- Шибан полицай!
Полицаят намира стопанина на папагала и го глобява. На следващият ден всичко се повтаря, на третия ден пак. Всичко това се харесало много на полицая, защото си имал непрекъснати доходи. След една седмица, обаче, минава полицаят, а папагала го няма. Отива при стопанина и пита:
- Къде е папагалчето?
- Аааа... писна ми да плащам глоби и го продадох. Ей там на другия ъгъл на улицата е вече, при свещеника...
Полицаят бързо се отправя към новия адрес на папагала. Гледа папагала пак виси в клетка на прозореца. Минава покрай него - папагалът с наведен клюн, мълчи. Минава още веднъж, пак същото. Приближава се до прозореца и се провиква:
- Това съм аз! Шибаният полицай, бе!
Папагалът го поглежда и отговаря:
- Късно е да се каеш, сине мой!



Един кон влиза в бар и казва:
- Барман, дай една сода!
- А не искаш ли уиски?
- Не, с каруцата съм.


 

 

 





Тагове:   петък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15689064
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930