Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2007 10:02 - В началото на седмицата.....
Автор: gothic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1030 Коментари: 0 Гласове:
0



Приятели разговарят.
- Знаеш ли, споделя единият, бях с детето в зоологическата градина. Има много интересни животни. Например, сега са докарали нов усурийски тигър. Огромен. Силен. Страхотен. Като мине покрай решетката и се чува ф-с-с-с-с!
- Глупости, казва другият, тигърът не прави ф-с-с-с-с! Тигърът прави Р-Р-Р-Р!
- Имаш да вземаш, прави Р-Р-Р-Р, когато е с муцуната към тебе.



Един рибар и вярното му куче отиват да лови златната рибка. Хвърля въдицата във водата и нещо клъвва. Дърпа той въдицата и що да види - излиза една крава. Тя му казва:
- Муууу. Дай една цигара.
Рибаря озадачен й дава цигара, а тя му вика:
- Муууу. А огънче нямаш ли?
Дал й и огънче. И рибаря поглежда към кучето си и то му казва:
- К"во ме зяпаш бе, и аз съм шашнат!



Гущера и заека отишли до една ЖП линия. Гущера казал:
- Зайо, като идва влака ми кажи! - и се излегнал на релсите.
Обаче заекът заеквал и като се задал влака казал:
- Иииииииииииииииибахти как го размаза!



- Сега ще ви покажем чудото на дресурата - казва конферансието в цирка. - Ще видите вълк и овца, които живеят заедно, в една клетка!
- Постоянно ли живеят в мир? - чува се глас от публиката.
- Понякога, разбира се, се скарват, но...
- И какво правите тогава?
- Просто сменяме овцата с нова.



- Казаха ми, че петелът ти е много странен и мързелив.
- Така е, за съжаление. Когато петелът на съседите кукурига, моят само клати глава в знак на съгласие...



Висят си две ябълки на един клон и си приказват:
- Ох, да знаеш, цяла нощ не съм мигнала! Такова ужасно главоболие имам.
- Твоето е нищо. На мене един червей цяла нощ ми гризе съвестта!



Турист карал кола покрай едно село. Едно пиле го задминало с бясна скорост и влетяло в стопанския двор. Човекът слязъл озадачен и попитал пазача на портала:
- Какво беше това нещо?
- А-а, нашият ветеринар е ентусиаст и само експериментира. Създал е пиле с четири крака - четири бутчета, нали разбираш?
- И какво, вкусно ли е?
- Не знаем, никой не може да го хване.



Полицай спира кола, шофирана от куче.
- Вие сте луд! - казва полицаят на спътника на кучето. - Защо сте дали на животното да шофира?
- Че да не би да е мое? Аз съм на автостоп!



Киркор и Гарабед - на лов за лъвове. Обикалят, обикалят, и по едно време насреща им - лъв! Хвърлили пушките и побегнали. Киркор бягал с всички сили и успял да се качи на един баобаб. Гарабед не успял да дотича навреме до баобаба и да се качи. Бяга той около дървото, бяга, а лъвът след него. Отгоре Киркор му вика:
- Бягай по-бързо, настига те!
А Гарабед го успокоява:
- Няма страшно, водя го три обиколки!



Един дядо имал коза в града и нямало къде да я разхожда. За това решил да използва алеята за кучета. Завел там козата си, но ненадейно отнякъде изскочил полицай, който казал:
- Господине, защо си разхождате козата в алеята за кучета?
- Това не е коза, а куче, не виждате ли?
- Как ще е куче като има рога? - попитал недоумяващо полицаят.
- Абе, ти защо се месиш в личния живот на мойто куче?



Е, лека работа и успешна седмица.....

 

 

 





Тагове:   Началото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15691066
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930