Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2007 17:04 - животинки # 14- този път с бонус :)))
Автор: gothic Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1581 Коментари: 2 Гласове:
0



Имало в гората едно учтиво таралежче, ама толкова учтиво че с всеки се познавало и с всеки било в добри отношения. Та вървяло си учтивото таралежче през гората и видяло четиримата мускетари:
- Здравей, Дартанян.
- Здравей, учтиво таралежче.
- Здравей, Атос.
- Здравей, учтиво таралежче.
- Здравей, Портос.
- Здравей, учтиво таралежче.
- Здравей, Арамис.
- Здравей, учтиво таралежче.
- Здравей, кон на Дартанян.
- Здравей, учтиво таралежче.
- Здравей, кон на Атос.
- Здравей, учтиво таралежче.
- Здравей, кон на Портос.
- Здравей, учтиво таралежче.
- Здравей, кон на Арамис.
- Здравей, учтиво таралежче.
- Как си, Дартанян?
- Добре, учтиво таралежче.
- Как си, Атос?
- Добре, учтиво таралежче.
- Как си, Портос?
- Добре, учтиво таралежче.
- Как си, Арамис?
- Добре, учтиво таралежче.
- Как си, кон на Дартанян?
- Добре, учтиво таралежче.
- Как си, кон на Атос?
- Добре, учтиво таралежче.
- Как си, кон на Портос?
- Добре, учтиво таралежче.
- Как си, кон на Арамис?
- Добре, учтиво таралежче.
- Чао, Дартанян.
- Чао, учтиво таралежче.
- Чао, Атос.
- Чао, учтиво таралежче.
- Чао, Портос.
- Чао, учтиво таралежче.
- Чао, Арамис.
- Чао, учтиво таралежче.
- Чао, кон на Дартанян.
- Чао, учтиво таралежче.
- Чао, кон на Атос.
- Чао, учтиво таралежче.
- Чао, кон на Портос.
- Чао, учтиво таралежче.
- Чао, кон на Арамис.
- Чао, учтиво таралежче.
И учтивото таралежче продължило да си върви през гората. Вървяло, вървяло и видяло Али Баба и четиридесетте разбойника, яхнали камили...




Един заек тръгнал да се беси. В същият момент минала мечката и го попитала:
- Зайо, какво правиш?
- Беся се.
- А защо се бесиш за крака?
- Щото за врата ме души.



Отива заекът в сладкарницата, поръчва си кафе и кифла и отива до тоалетната, да си измие ръцете. Когато се връща гледа кафето му изпито.
- Кой ми изпи кафето? - попитал заекът.
Никакъв отговор.
- Пак питам, кой ми изпи кафето?
Никакъв отговор.
- Кой ми изпи кафето бе?! - изкрещял ядосано заекът.
- Аз - изправила се мечката.
- А кифлата защо не изяде?



Стои заека на пънче и пише. Минава покрай него лисицата и го пита:
- Какво пишеш, зайо?
- Дисертация.
- За какво?
- За това как зайците ядат лисици.
- Че къде си виждал такова нещо?
- Ела с мен и ще ти покажа...
След известно време заека пак седи и пише нещо. Минава вълкът.
- Какво пишеш, дългоухи?
- Дисертация за това как зайците изяждат вълците.
- Ти да не си откачил?
- Ела с мен и ще ти покажа...
Следваща картина: заекът пише, идва мечката.
- Какво пишеш?
- Дисертация за това как зайците изяждат мечките.
- Къде си видял такова нещо?
- Ела с мен и ще ти покажа...
Последна картина: пещера, планина от лисичи, вълчи и мечи кости. В средата, огризвайки кокалче, лежи огромен лъв.
Поука: важна е не темата на дисертацията, а кой ти е научен ръководител.




Вървял си лъва из гората и внезапно пропаднал в ловна яма. Случайно оттам минал заека, метнал му едно въже и го извадил. Лъвът му бил много задължен и свикал всички животни на събрание. Казал им:
- От сега нататък, заека е мой приятел и каквото ви каже той, все едно аз съм го казал.
Разотишли се животните и на другия ден, както си вървял по пътеката заекът срещнал лисицата.
- Лисо, ти чу ли какво каза снощи лъва?
- Чух - казала лисицата.
- Хайде тогава един бърз секс в храстите.
Нямало как, лисицата отишла със заека в храстите.
По-късно заека срещнал мечката.
- Мецо, ти чу ли какво каза снощи лъва?
- Чух - казала мечката.
- Хайде тогава един бърз секс в храстите.
Нямало как, и мечката отишла със заека в храстите.
По-късно заекът срещнал вълка. Застанал пред него, изправил се на задни лапи и му казал:
- Гледай сега пич, много си ме гонил, обаче дойде и моя ред да те оправя. Хайде сега един бърз секс в храстите.
Отишли зад храстите и след малко се чули виковете на заека:
- Ах ти копеле, лъвът като вика всички животни на събрание, ти защо не ходиш?



Катеричката излязла да пазарува и не се прибрала цяла нощ. Катеричокът, мъжът й, страшно се притеснил. На заранта тя се появила - тежко гримирана и с размазано червило, с цигара в ръка, леко разчорлена и с ново фишу на шията. "Какво стана, къде беше", тревожно попитал катеричокът.
- Ау-у-у! Да видиш! Три вълка ме отвлякоха за три дни!...
- Ужас! Е, слава богу, отървала си се и сега, жива и здрава, си пак у дома!
- А, не! Те за три дни ме отвлякоха, аз само минавам да ти кажа, да не се тревожиш напразно - казала катеричката.


Зайо и Мечо намерили вълшебен пръстен. Понеже чували приказката за селянът,който го потъркал и от него излязал дух,те направили същото. Излязъл духът и казал:
- Понеже ме освободихте от пръстена,ще ви изпълня по три желания.
Първи започнал Мечо:
- Искам да си намеря приятелка!
- Готово! - казал духът.
- Искам да имам каска! - казал Зайо
- Готово! - казал отново духът.
- Искам в цялата гора да има само женски мечки! - помолил се отново Мечо.
- Искам да имам мотор! - поискал Зайо.
- Готово! - щракнал с пръсти духът.
- Искам в целия свят да има само женски мечки!
- Готово! - изпълнил вече трите желания на Мечо казал духът.
- Аз пък искам Мечо да е гей!


В гората:
- Не знаете ли, че стрелбата по зайци е забранена!
- Ама аз при самоотбрана...



Зайчето влиза в горската баничарница и казва:
- Една боза и "Зайченцето бяло" до дупка!



И обещания бонус-вицове за най-големия бозайник....



В зоологическата градина, след операция на слон асистента брои инструментите.
- Нищо не липсва, докторе!
Докторът се обръща и пита:
- А всъщност къде е сестрата?



Един слон стъпкал един мравуняк и мравките тръгнали да го бият.
Качили се мравките върху слона, но той се търкулил на земята.
Всички изпопадали, само една мравка останала на гърба му и останалите започнали да викат:
- Удуши го Пешо... убий го!
- Абе нещо ми се губи между пръстите! 



Слона бил педераст.Отишъл веднъж при врабчето и му казал:
- Врабченце влез ми отзад и ми излез през хобота.
- Ама как така? - казало врабчето.
- Абе давай бе!
- Добре.
Влязло врабчето, след малко излязло.
- А сега може ли да си вървя? - казало врабчето.
- Аaa, не, къде ще си ходиш? Айде пак! - казал слона.
- Ама...
- Няма ама, пак.
- Добре.
Врабчето пак излязло и казало:
- А сега може ли да си вървя?
- Неее, къде ще ходиш? Айде пак.
- Ама...
- Няма ама, пак.
Врабчето пак излязло и казало:
- Аз вече ша си ходя.
- Няма! Айде пак за последно.
- Ама за последно? - попитало врабчето.
- Да. - отговорил слона.
Врабчето влязло, слона си пъхнал хобота в задника и казал:
- Айде сега мастурбирай!



Желая ви приятна събота и неделя....:)))












Тагове:   път,   бонус,


Гласувай:
0



1. анонимен - human-nature.forummotion.com
03.11.2007 00:55
human-nature.forummotion.com
цитирай
2. darkanion - thekeeper.blog.bg
04.11.2007 23:33
мн готини :D всичките....... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15648063
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031