Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2008 23:19 - Ламар(1898-1974)
Автор: gothic Категория: Изкуство   
Прочетен: 1919 Коментари: 2 Гласове:
0



                     ЦИРК

Елате каналии вълци овни виторози
кози и магарета подли хиени
аз имам овес и сено и метли даже рози
и месо със лед и вина и изби студени.

Вий няма да слушате тук аритметика
държавни закони молби и платформи
аз сам ще ви уча на нова естетика
на нови закони обноски и форми.

Вий имате зли имена и наречия
и срам не поглежда под вашите вежди
но вие сте много и вий сте обречени
за нова възможност през много премежди.

Аз сам ще ви уча да свиквате с грозното
с нещата които са кръстени в сила
и вие ще тъпчете радостно розите
и устни ще впивате страстно в бодиля.

Аз сам ще ви уча и вий да се любите
но не сладкодумие а с рев и обиди
и вашата чест в тишина да не губите
и кръв да не ближете зли и превити.

Елате о братя сърни и хиени редици
о чуйте осли безобидни и жалки
Световний Цирк оживете с различни езици
и дайте на хората смях и игралки.



           ПРОЛЕТЕН УЖАС

Те поведоха с тръстени свирки стадата -
моя песен на ранни и странни звънци!
Златоруното слънце в полята
разтиря златни телци;
с брези биволи - (ранна ми оран),
              угари черни преоравам:
синори с синя тинтява - 
рало чемшир и жегли он босилек - 
синори с синя тинтява!

Где сте, юнаци размирни? -
буря в полето ме свари:
змейове свирят с кавали -
слънцето мигом измина
девет големи копрали!

Градоносни води ще удавят стадата -
(моя песен на ранни и стадни звънци)
светкавици свиха в полята
от пламъци златни венци; -
с кобили и бели жребци
              ранна ми оран прегази
              бял Свети Тодор
              - юнаци -
              с кръст на гърди - - -

Нощ се надига отдолу,
падат разбити звезди;
            в равнините над черни бразди
Дева Мария се моли.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apollon - страхотна и самобитна лирика
07.03.2008 23:29
страхотна и самобитна лирика
цитирай
2. gothic - Да, така е. . . жалко, че малко хора го ...
08.03.2008 00:49
Да, така е...жалко, че малко хора го познават...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15681712
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930