Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2014 09:30 - Юбилейната пощенска марка на АЕЦ "Козлодуй" според Google.
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 8135 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.05.2014 10:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди два дни в Централна поща, София беше валидирана нова пощенска марка, отбелязваща 40 години от пуска на 1-ви блок на АЕЦ "Козлодуй". Не знам кои и колко медии са отразили кичозния пи-ар, с активното участие на меринджея на АЕЦ-а и двама министри, но аз го забелязях на страниците на Прокопиев-ия "Дневник". Малко по-късно събитието беше публикувано и на интернет сайта на АЕЦ-а: 20.05.2014 С пощенска марка отбелязват 40-годишнината на АЕЦ „Козлодуй”

В публикуваната информация на дълго и широко е описана новата марка, НО не е направено най-простото - да се покаже. Стана ми любопитно. Започнах да я търся. Къде ли не. Даже и в сайта на "Български пощи". Ъ-ъ! Никъде. Остана ми единствен Google. И ето какво ми показа той:

image

Това е. Истината! Ако не вярвате ето ви снимка от резултата от търсенията ми в Google:

image

В горните два червени триъгълника са написани критериите по които съм търсил. А в долния - резултата. Да виждате някъде друга марка?
Така разбрах, че даже и Google прекрасно знае, че АЕЦ "Козлодуй" е най-голямата корупционна фабрика, в най-бедната и най-корумпирана страна-членка на ЕС. Това че у нас "медии и институции" са впрегнати на 100% да крият този факт не може да повлияе на мнението и констатациите на най-голямата и най-точната интернет търсачка.

За пълнота на картината ще ви покажа частично изображение, най-пълното което открих, на никому ненужната марка, нямаща нищо общо с оригинала на Google:

image

Не ви препоръчвам да се охарчвате за нея. Може да е радиоактивна!

Около 1 час след публикуването на новината доброжелателка от Фейсбук, придобила вчера марката я снима и лубезно ми я предостави. Така сега ще мога да ви я покажа, дотолкова доколкото качествена е снимката:

image

Г. К.






Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9832614
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031