Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2008 14:11 - Вицове за над 18 годишни 3
Автор: gothic Категория: Други   
Прочетен: 947 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 22.11.2008 00:43


Две приятелки се срещат. Едната казва:
- Абе, защо изглеждаш толкова шибано?
Другата вади кърпичка, изтрива си старателно устните и пита:
- А сега?



Когато ТЯ влезе, в аудиторията стана много тихо...
Толкова тихо, че можеше да се чуе как се наливат с кръв пещеристите тела...



Двама си седят, единият решава кръстословица.
- Кажи ми "женски полов орган"?
- Хоризонтално или вертикално?
- Какво значение има?
- Ако е хоризонтално е "уста".



- Докторе, като лейка ми е!
- Моля?
- Уринирам вместо от един, от 100 отвора. Вижте!
- Ауу, вярно е така! Моля приберете го. Кога се появи оплакването?
- Като се ожених преди три години и с времето се задълбочава.
- Имате ли предположения за причините?
- Възможно е да е от жена ми. Тя е много изискана и преди да го лапне го боде с вилица.



Възмутен женски глас:
- Като кажа не, значи не! Изкарай си го веднага!



Интервюират по радиото известен автопилот:
- Какви коли предпочитате да карате? Леки спортни коли или големи мощни машини?
- Ами как да ви кажа, когато карам спортна кола ми харесват спортните коли, а като се кача на някой мощен камион обичам да карам мощни камиони.
- А какви жени предпочитате - руси или чернокоси?
- Ами как да ви кажа, когато...
- Благодаря ви за интервюто, времето ни изтече.



Бай Ганьо, французинът и американецът хванати от канибали.
- Сега ше ви режем хуйовете. - казва вождът. - На всеки по професията!
Пита французина:
- Какво работиш?
- Месар - отговаря той.
Взимат един сатър и клъц...
Американецът - дървар. Един трион и неговия хуй отишъл...
Дошло ред на Бай Ганьо, който избухнал в смях.
Вождът смаян го пита:
- Какво се смееш? Ние ще ти режем оная работа, ти се смееш?
- Абе аз съм сладоледжия! Доста зор ще видите докато го изближете...



Една мадама отива на гости у приятелката си, а там цялата къща плува във вода. Приятелката й обаче си лежи спокойно на дивана и нищо не прави.
- Какво става тука?
- Абе съседът отдолу каза, че ако пак му протече тавана заради мене, ще ми го начука.



- Направо не мога да разбера как си оженила за тоя твоя мъж! Толкова е нахален, вре си дългия нос навсякъде!
- Ами като бях млада това ми харесваше...



Събрали се човешките органи на събрание да обсъждат кой от тях е най-безполезен. Станал да се изкаже черният дроб:
- Аз съм много ценен! Очиствам кръвта, без мен сте заникъде!
- Добре, - казал мозъкът (председател на събранието), - седни си. Друг ще се изкаже ли?
- И ние сме ценни! - казали белите дробове. - Без нас всички ще се издушите.
- Хубаво, седнете си. Други мнения?
- Ами ако не бях аз... - започнал членът, но мозъкът го прекъснал:
- Стой си, стой си, не ставай, говори седнал. Че като станеш нещо ми се замотава главата и не мога да мисля.



Нощ. Парк. От храстите се носят викове за помощ.
Някакъв здравеняк минава от там и решава да помогне:
- Кой закача девойката?
От храстите се чува:
- Ама аз не съм девойка...
- Съжалявам... Все закъснявам.



Едно момченце чуло през нощта пъшкане и охкане. Звуците идвали от спалнята на родителите му. Отишло хлапето да провери какво става и какво вижда - мама и татко се чукат сладко.
- Абе, тате, какво правите бе!?
Чудил се таткото какво да отговори, и решил да не лъже:
- Ми сине, майка ти реши, че иска да ти правим братче.
Легнало си хлапето и вече не обръщало внимание на звуците...
Добре, ама след няколко нощи чуло сумтене и отишло да види какво пък става сега. И гледа - майка му духа енергично.
- Какво става бе, тате?
- Ми сине, майка ти сега пък реши, че иска ново БМВ...



Любовна среща. Младежът шепне:
- Ах, какво прекрасно лице! Каква красива шия! Ах, какви хубави рамене! Какви чудни гърди! Какво сладко пъпче!
Девойката:
- Абе ние ще се чукаме ли, или ще правим инвентаризация?



Вървят си два хуя и по едно време гледат насреща им върви един вибратор. Единият хуй сръгал другия и му казал, сочейки вибратора:
- Глей- киборг.



Срещат се двама стари приятели, които не се били виждали десет години. Първият казва:
- Искаш ли утре в девет сутринта да се срещнем на голф игрището, ще поиграем, ще си спомним младите години. Само, че да знаеш, възможно е да закъснея половин час, ама ти ме почакай!
Срещат се на другия ден, първият дошъл навреме, играл като бог. Победил убедително и то с лявата ръка.
Удивен вторият пита:
- Как така се получава, че играеш толкова хубаво с лявата ръка, да не си левак?
- А, не, просто такъв ми е ритуала.
- Какъв ритуал?
- Ами такъв, като се събудя сутрин гледам, как спи жена ми. Ако спи на лявата страна, играя с лявата ръка, ако спи на дясната страна, играя с дясната ръка. По този начин винаги побеждавам.
- Добре, бе, ами ако спи по гръб?
- А, тогава закъснявам с половин час!



В аптеката.
- Имате ли нещо по-безвредно от противозачатъчните хапчета?
- Да, приспивателно!



Начало на лекция в медицинският институт. Влиза лекторът, стар професор и казва:
- Уважаеми студенти, ще ви разкажа история, която се случи с мен, когато бях млад. Ние бяхме двама приятели. Един ден аз се запознах с една красива девойка. Тя толкова много ми харесваше. За съжаление и на приятеля ми му харесваше много. Решихме да я оставим да избере. Попитахме я, с кого иска да бъде, и тя избра приятеля ми. Сега аз имам нос, а приятелят ми - няма.... Темата на нашата лекция днес, ще бъде: "Сифилисът и неговите последствия".



Звъни телефон.
- Ало! - казва развълнуван женски глас, - двама младежи се опитват да се качат на балкона ми!
- Съжалявам, госпожо, тук не е полицейския участък, а пожарната.
- Именно! Стълбата на младежите е много къса!



На един мъж члена му бил много малък. Отишъл при семейния лекар да се оплаче и тъй като той бил безпомощен в това отношение, го посъветвал следното:
- Отиваш в гората, изкопаваш един трап и лягаш в него, като оставяш само члена да стърчи и чакаш.
Отива нашия човек в гората, заравя се и чака. Не щеш ли през гората минало едно зайче, което било излязло да си набере гъби. Вървяло и си пеело:
- Първа гъбка - тра-ла-ла; втора гъбка - тра-ла-ла; трета гъбка - Ъ! Трета гъбка - Ъ!
На другия ден въпросният потърпевш отива отново при лекаря и го обсипва с подаръци, благодарен за съвета. Учуден от невероятния ефект, лекаря решава да се възползва от същата рецепта. Отива в гората, заравя се и чака.
Не щеш ли по същото време през гората минавала мечката, която била излязла да си набере гъби. Върви и си пее:
- Първа гъбка - тра-ла-ла; втора гъбка - тра-ла-ла; трета гъбка -Ъ! Трета гъбка - Ъ! Трета гъбка - тра-ла-ла...



Въпрос: Какво е това - 15 сантиметра дълго, има глава, и всички жени го обичат?
Отговор: Банкнота от $100.




















Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Ще ти кажа един виц ама 5 лв. нито давам нито взимам:Р
21.11.2008 22:30
Провежда се тест за интелигентност:

1. Окосмяване
2. Да се отрежат ушите на една мечка стръвница
3. Да се оправи една японка, която е с черен пояс по карате.
Влезнал французина - отпаднал още на първия етап.
След него американеца - окосмяването добре, ама мечката му разказала
играта (изподран, изпокъсан). . .
Накрая се явил нашия човек (българина):
- Съблечете се.
- Ми аз съм съблечен!
Влезнал при мечката. След десетина минути излиза целия в пот, но
доволен и вика:
- Мечката е готова. Къде е сега оная японка дето трябва да й отрежа ушите?
цитирай
2. gothic - Пет лева - знам го, ама по друг начин ...
22.11.2008 00:29
Пет лева - знам го, ама по друг начин :))) та се сетих другия, за това кой как слуша вицове:
Англичанинът слуша внимателно и ако му хареса се смее, ако не му хареса - не.
Французинът и той слуша внимателно и се смее, ако се разсмее и нежната му половинка.
Руснакът не слуша внимателно, щото е мъртво пиян.
Българинът слуша разсеяно и накрая казва - "Аз тоя го знам, ама по друг начин." :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15710559
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930