Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2008 10:06 - ОбОБЩаване
Автор: gothic Категория: Други   
Прочетен: 801 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 20.09.2008 10:58


Една новина наруши безметежното ми съботно-работно спокойствие. Един централен ежедневник излезе със следното заглавие на първа страница

ЕДИН БЛОК - ЕДНА СМЕТКА

ПАРНОТО ДА СЕ ПЛАЩА НЕ ОТ ОТДЕЛНИТЕ СОБСТВЕНИЦИ, А ОБЩО

 Те такава идея е лансирал другарят министър на икономиката и енергетиката Петър Димитров. Прочетох статията. Замислих се....Викам си - нищо ново. По големите си спомняме времето, когато всичко беше общо. Ама само на пръв поглед. То и сега нещата си вървят горе-долу така. Едни плащат здравни осигуровки - лекуват се други, които си нямат хал-хабер от осигуряване. От нашите пенсионни осигуровки се дават пенсиите на родителите ни, знаем защо. И си мисля - като сме тръгнали да ОбОБЩаваме, защо да не караме докрай. Като ще плащаме общо парно, защо пък да не изпобутаме стените и да си заживеем общо? Кво му е пък лошото? Нали така са живели нашите предтечи в пещерите... Или пък, жените да станат общи? Примерно, аз да забавлявам 19-годишната съседка от осмия етаж, докато родителите й се занимават със сина ми? Или пък, днес след работа, вместо да се прибера в моето апартаментче, да прескоча до Догансарай, охраната да ме посрещне, да ми съблекат сетрето и да ме почерпят с кафенце по турски, а след няколко часа да ме закарат с охрана до вкъщи. Може и да пусна жена ми на шопинг в понеделник със заплатата на другаря министър Димитров. Изобщо, тази идейка ме изпълни с доста мечти....Но спри сърце! За край ще цитирам част от редакционния коментар на вестника "...Така колективната отговорност ще се превърне в колективна безотговорност и "Топлофикация" ще завърши като комунизма - с крах. ..." Дай Боже!!! 


Тагове:   ОбОБЩаване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. indiajane - --
20.09.2008 10:32
Понякога си мисля - тея хора или са някакви финансови гении, дето не ми достига акъла да им схвана замисъла или наистина тая държава е поне 70% луди. И като си помисля, че след 2 месеца се завръщам и си викам - ама то и аз съм една от тея 70% май.
цитирай
2. gothic - Ами. . . като се завърнеш, процента ...
20.09.2008 10:42
Ами...като се завърнеш, процента на нас, лудите ще се вдигне :)))) Лудите, лудите - те да са живи. Пък и нормалните не оцеляват, нали? ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15620165
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031